וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער נפל למערבל בטון במזרח ירושלים, רגליו נקטעו

9.7.2012 / 13:30

מצבו של הנער, בן 15, מוגדר קשה, והוא סובל מפגיעה רב-מערכתית. הוא פונה על ידי צוות מד"א לבית החולים הדסה עין כרם, שם פועלים לייצוב מצבו. "אנשים סביבו היו מבולבלים"

נער בן 15 נפצע היום (שני) באורח קשה, לאחר שנפל לתוך מערבל בטון בכפר ג'אבל מוכבר, במזרח ירושלים. צוות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום פינה אותו ליחידת הטראומה של בית החולים הדסה עין כרם, כשהוא סובל מקטיעה בשתי רגליו.

הנער נפצע כאשר עזר לאביו בעבודות שביצעו במקום. עם סיום העבודה והפסקת המערבל נכנס הנער לפתחו האחורי על מנת לבדוק דבר מה. מסיבה שטרם התבהרה החל המערבל לפעול, והנער נשאב לתוכו. במשטרה פתחו בחקירה יחד עם משרד העבודה לבירור נסיבות המקרה.

יאירה ונגוש, פרמדיקית של מגן דוד אדום שטיפלה בנער, סיפרה לוואלה! חדשות: "כשהגענו למקום, הבחנו בנער שככל הנראה נשאב למערבל בטון. הוא סבל מפגיעה קשה בגפיים התחתונות, באגן ובבטן וסבל מפגיעה רב מערכתית. אנשים סביבו היו מבולבלים מאוד, כך שלא הצלחנו לקבל פרטים מדויקים על מה אירע, אך משום שהנער היה זקוק לטיפול דחוף מאוד, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ונסענו במהירות האפשרית להדסה עין כרם".

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר כי הנער הגיע ליחידת הטראומה, וכי כעת עמלים הרופאים על ייצוב מצבו, שעדיין מוגדר קשה.

לפני כשבוע וחצי, נקטעה ידה של ילדה בת שלוש ממושב יודפת, לאחר שנתקעה במטחנת בשר. שכנם של הורי הפעוטה, שהשגיח עליה בביתו, עוכב ונחקר בחשד לרשלנות, והיא פונתה לבית החולים רמב"ם בחיפה, כשהיא במצב קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully