וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גבר נורה על ידי שכנו בתל אביב, מצבו בינוני

7.6.2012 / 9:07

תושב העיר בן 41, נמצא מוטל על המדרכה ברחוב ישראל גורי כשהוא ירוי בפלג גופו העליון. המשטרה עצרה את שכנו של האיש בחשד שירה בו על רקע סכסוך בין השניים

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

תושב תל אביב בן 41 נפצע הבוקר (חמישי) באורח בינוני מירי, ברחוב ישראל גורי בדרום תל אביב. שכנו של הפצוע נעצר בחשד לביצוע המעשה, ובהמשך היום ככל הנראה יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר.

מחקירה ראשונית של מרחב יפתח עולה כי הרקע למעשה סכסוך שהתגלע בין השניים, סביב תוספות בנייה. השניים מתגוררים בבניין דו-קומתי בשכונת קריית שלום, וקרבן הירי עשה שיפוץ בדירתו, בעקבותיו היורה טען שנגרמו לו נזקים לדירה. הסכסוך בין השניים כבר מוכר למשטרה, וכבר הוגשו בעבר תלונות, אך במשטרה לא חשבו שזה יידרדר לידי ירי.

עוברים ושבים הזעיקו את מד"א והמשטרה

הבוקר ירה על פי החשד השכן, בן 74, ירייה אחת בגבו של השכן, אשר נפגע כתוצאה מכך באורח בינוני. בכוחותיו האחרונים הוא ירד לרחוב ועוברים ושבים הזעיקו את מגן דוד אדום ואת המשטרה. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו לזירה העניקו לאיש טיפול רפואי ראשוני, ופינו אותו לבית החולים איכילוב בעיר.

החשוד בירי נשאר בביתו, לשם הגיעו שוטרי מרחב יפתח ועצרו אותו. עוד חושדים במשטרה כי האקדח שהיה ברשותו הוחזק שלא ברישיון, ומנסים לבדוק כיצד הגיע לידיו. השכן נמצא בחקירה, ובהמשך ככל הנראה יובא לדיון בהארכת מעצרו בתל אביב.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
ירי ברחוב ישראל גורי בתל אביב. יותם רונן
הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך סביב תוספות בנייה/יותם רונן

הלילה אירע ניסיון חיסול ברחובות, בו נפצע באורח אנוש גבר בן 53 אשר נורה על ידי אלמונים מרכב חולף. הגבר נמצא ירוי בתוך רכב ברחוב מרבד הקסמים בעיר. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה, ופינו אותו לבית החולים קפלן בעיר. האיש, אשר מוכר למשטרה מאירועים קודמים, נורה ככל הנראה על רקע סכסוך בין עבריינים.

"למעשה, אנו מכירים את הפצוע מאירועים קודמים שהתרחשו סביבו", אמר סגן ניצב יאיר חצרוני, מפקד תחנת רחובות. "מספר כיווני חקירה נבדקים, ואני מעריך שבזמן הקרוב התמונה תהיה יותר ברורה". המשטרה בוחנת מצלמות אבטחה מהבית הצמוד לזירת הירי, במטרה לבדוק אם נותר תיעוד לאירוע. החקירה הועברה ליחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז מרכז.

מפת איזור אירוע ירי בתל אביב, יוני 2012. Google Earth
מפת איזור אירוע ירי בתל אביב, יוני 2012/Google Earth
  • עוד באותו נושא:
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully