וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: ריב בין בעלי מסעדות הביא לירי בבת ים

2.6.2012 / 19:28

קטטה שהחלה בשל ויכוח על שטח הצבת הכיסאות, הביאה כנראה לירי באוויר, שגרם לבהלה רבה בקרב המתרחצים בחוף הסלע. המשטרה עצרה שני חשודים בירי ואיתרה במקום רימון הלם

יריות החרידו אחר הצהריים (שבת) את חוף הסלע בבת ים, באירוע בו לא היו נפגעים ואשר, על פי המשטרה, ארע על רקע סכסוך בין בעלי מסעדות בעניין השטח בו הם מציבים את כיסאותיהם. בעקבות הירי, שכוון מעלה ולא לעבר בני אדם, עצרה המשטרה שני חשודים.

בעקבות קולות הירי נוצרה בהלה רבה בחוף הסלע, שהיה גדוש מתרחצים, בהם משפחות רבות עם ילדים. ככל הנראה, בשעות שקדמו לאירוע החלה קטטה בין בעלי שתי מסעדות בחוף, על רקע תחימת האזור המוקצה לכיסאות עבור כל אחת מהמסעדות.

בעיצומה של הקטטה, נפצע כפי הנראה אדם אחד באורח קל מאוד. כוחות של משטרת מרחב איילון, בפיקודו של ניצב משנה יהודה דהן, הוזעקו למקום ועצרו שני חשודים בירי, תושבי תל אביב בני 36 ו-42.

חבלנים פינו את רימון ההלם

תחילה חשבו השוטרים כי במקום ישנו פצוע כתוצאה מהירי, בגלל כתמי דם שנמצאו במקום. לאחר זמן מה התברר כי הדם ניגר כתוצאה מהקטטה שארעה לפני הירי. בזירת האירוע איתרו השוטרים רימון הלם על הרצפה, שלא התפוצץ. חבלנים שהגיעו למקום פינו את הרימון, כאמור, ללא נפגעים. גם האקדח ששימש לירי נתפס על ידי המשטרה. שני החשודים בירי נלקחו לחקירה, ובמשטרה מחפשים אחר מעורבים נוספים בקטטה.

מהמשטרה נמסר כי שוטרי סיור הגיעו במהירות למקום הירי, מאחר שהיו באזור כחלק מפעילות שגרתית. במהלך חודשי הקיץ תורגש נוכחות משטרתית מוגברת בחופי הרחצה בסופי שבוע.

מרגריטה לאוטין שנרצחה בבת ים עם משפחתה דקות לפני הרצח. הארץ מוטי קמחי
מרגריטה לאוטין ובני משפחה, דקות לפני שנרצחה/הארץ מוטי קמחי

לפני כארבע שנים נרצחה בחוף טובגו בבת ים מרגריטה לאוטין, שנורתה למוות במהלך ניסיון חיסול בעולם התחתון. איציק אברג'ל נעצר בעקבות הירצחה, בחשד שהזמין את אותה התנקשות כושלת, שהייתי מכוונת לפגוע במוטי חסין ורמי אמירה, עקב סכסוך פנימי בארגונו של אברג'יל. הרוצח, רונן בן עדי, הורשע ברצח מרגיטה לאוטין במסגרת עסקת טיעון בה הודה במעשים ונגזר עליו מאסר עולם. על שמעון סבח, שהורשע בסיוע, נגזרו 7 שנות מאסר.

עוד בנושא
סוגרים חשבון: בתוך עשור - חיסול רודף חיסול
מאסר עולם לרוצחה של מרגריטה לאוטין

  • עוד באותו נושא:
  • בת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully