וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלימות נגד האזרחים הזרים בת"א: חשוד נוסף נעצר

25.5.2012 / 10:59

במקביל לשחרור כמה מהחשודים בתקיפת אזרחים זרים בדרום תל אביב, עצרה המשטרה חשוד נוסף, בן 18. אתמול הורו המפכ"ל והשר לביטחון פנים לתגבר המשטרה באזור

בתום ההפגנה נגד האזרחים הזרים ביום רביעי האחרון בדרום תל אביב, נעצרו מספר בני אדם, בחשד שתקפו, הן באותו ערב והן לפני כן, זרים תושבי האזור. אתמול (חמישי) נעצר חשוד נוסף, בן 18, זאת לאחר שחרור החשודים האחרים בתנאים מגבילים. אחד מהעצורים ביקש להישאר במעצר, כי לטענתו אין לו היכן להתגורר.

בנוסף, בית משפט השלום בתל אביב האריך אתמול בחמישה ימים את מעצרו של שפיק אפיק עגלה, תושב דרום העיר, שנעצר בחשד לארגון ולהשתתפות במספר תקריות אלימות כלפי אזרחים זרים באזור. על פי החשד, עגלה הנהיג קבוצה של 11 נערים, מתוכם תשעה קטינים, וצייד אותם באלות ובגז מדמיע וביצע יחד איתם מספר תקיפות בימים האחרונים.

כזכור, בתום ההפגנה הסוערת בדרום העיר, בה השתתפו מספר חברי כנסת, הוכה אזרח זר אחד והותקפה מכונית בה נסעו שלושה זרים. איש לא נפגע במקרה זה, אך שמשותיה של המכונית נופצו לגמרי, וכך גם פנסיה האחוריים. לאור הדברים, השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', סיכם עם מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו, כי תחנת המשטרה בלוינסקי בתל אביב תתוגבר בימים הקרובים בכוח משמר הגבול ובכוח שיטור של כ-80 שוטרים. כמו כן הציגו השניים את היערכות המשטרה לסוף השבוע ולחג השבועות בדגש על מוקדי בילוי נופש וריכוז קהל.

לקריאה נוספת:
זרים הותקפו בתל אביב בתום הפגנת מחאה נגדם
זרים הותקפו בהפגנה, בית המשפט כבר שיחרר החשודים
יום לאחר ההפגנה - פחד בדרום תל אביב: "לא יוצאים מהבית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully