וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשישה מתה מפצעיה; "הדורסים - כמו רוצחים"

קובי מנדל

16.5.2012 / 12:50

שלושה שבועות לאחר שנפגעה בתאונת הפגע וברח בחיפה, מתה פניה פיינזילברג מפצעיה. נכדתה מיררה בבכי: "מגיע לרוצחים שיסבלו כמו סבתא". כתב אישום מתוקן יוגש נגד הדורסים

ערן גילווארג

(צילום: ערן גילווארג, עריכה: אמיר קוטיגרו)

"הם כמו רוצחים, מגיע להם שיסבלו כמו שסבתא שלי סבלה", כך אמרה הבוקר (רביעי) בכאב, כשהיא ממררת בבכי, אינה גולדנברג, נכדתה של פניה פיינזילברג, שנפגעה בתאונת "פגע וברח" בחיפה לפני כשלושה שבועות, ומתה מפצעיה לפנות בוקר בבית החולים. אינה, שאמה נפצעה גם היא בתאונה, הגיעה הבוקר מלווה בבני משפחה לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם התבשרה על מול סבתה.

מנהל המחלקה ד"ר ירון בר לביא סיפר שפיינזילברג הייתה מאושפזת במשך 24 ימים במצב קשה ביותר, כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית, שבין היתר כללה שבר בעמוד השדרה. הרופאים שקלו לערוך לה ניתוח בעמוד השדרה אך בשל מצבה הדבר לא היה אפשרי. אמה של אינה, לריסה, הועברה אמש לשיקום בעיר נשר. טרם נקבע מועד הלווייתה של פיינזילברג.

פאניה פייזילברג ובתה לריסה גולדנברג שנפצעו קשה בתאונה בחיפ. באדיבות המשפחה
פניה פיינזילברג שמתה מפצעיה/באדיבות המשפחה

בעקבות מותה של פיינזילברג, הפרקליטות ביקשה הבוקר לדחות את תחילת משפטם של הצעירים העומדים לדין בעקבות תאונת הפגע וברח, שהיה צריך להיפתח היום. שלושת הצעירים ייחקרו במשטרה בעקבות מותה של הקשישה ועם תום החקירה יועבר החומר לפרקליטות לצורך הגשת כתבי אישום מתוקנים, אליהם יתווסף סעיף של גרימת מוות ברשלנות. עו"ד תמי אולמן המייצגת שניים מהנאשמים מסרה לוואלה! חדשות כי "אנו משתתפים בצער המשפחה ורק לאחר שנקבל את חומר החקירה החדש נוכל ללמוד אותו".

בתה של הקשישה שוחררה מבית החולים

פיינזילברג בת ה-82 נפצעה פצעים קשים במוצאי יום שבת ברחוב העלייה השנייה בחיפה כשמכונית פגעה בה ובבתה, לריסה בת ה-62, שהובילה אותה בכיסא גלגלים. שלושת הנוסעים במכונית הפוגעת נמלטו ונעצרו לאחר מכן. הם אותרו לאחר שתלשו את לוחיות הרישוי מן המכונית. כעת, עם מותה של פיינזילברג, ייתכן שסעיף האישום נגד השלושה יוחמר. מאז התאונה, אושפזה פיינזילברג כשהיא מונשמת ומורדמת במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם, ומאז לא שבה להכרתה. בתה, לריסה, אושפזה במצב בינוני במחלקה האורתופדית ועברה כמה ניתוחים, ואתמול כאמור הועברה לשיקום.

שלושת הנוסעים ברכב הועמדו לדין על שורה של עבירות דומות. שניים מהם – נהג הרכב, מורן מארון, בן 23, ואנטון עספור, בן 21 - עומדים לדין בבית המשפט המחוזי. חברם, רוז'ה גליאנוס, בן 23, עומד לדין בבית משפט השלום בעיר. עם הגשת כתבי האישום נגדם ביקשה הפרקליטות להאריך את מעצרם עד תום ההליכים.

עוד באותו נושא:
מתה מפצעיה הקשישה הנכה שנדרסה ב"פגע וברח" בחיפה
"מה שהנאצים לא הצליחו בחמש שנים הוא עשה בשנייה"
אישום: פגעו בקשישה נכה ובתה בחיפה - ונמלטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully