וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין הפחדה: "מוחמד מתחתן עם מיכל ברמאללה"

יהושע בריינר

2.5.2012 / 17:11

בארגון הימין "להב"ה" יחלקו "הזמנות חתונה" יוצאות דופן להורים דתיים. הסיבה: עלייה במספר הצעירות הדתיות שנכנסות למערכת יחסים עם צעירים ערבים שהכירו בשירות הלאומי

עונת החתונות שבפתח גורמת לרבים להכין את פנקסי הצ'קים, אבל יש מי שדווקא מעוניינים למנוע חתונות מסויימות. ארגון הימין "להב"ה" המגדיר עצמו כארגון "למניעת התבוללות בארץ הקודש", יוצא בימים הקרובים בקמפיין חדש נגד הזוגות המעורבים.

בארגון טועניםכי לאחרונה התפתחה תופעה קשה ומדאיגה, כהגדרתם, במסגרתה מכירות בנות דתיות במסגרת שנת השירות הלאומי גברים ערבים העובדים עימן. בארגון טוענים כי חלה עלייה משמעותית במספר הזוגות המעורבים שהכירו במהלך השירות הלאומי של הבנות. בעקבות כך הם מתכוונים להתחיל בימים הקרובים בחלוקת פליירים המיועדים להורי הבנות ביישובים דתיים ובאולפנות.

בפלייר, המוצג כהזמנה לחתונה נכתב כי מוחמד מתחתן עם מיכל באולם שמחות ברמאללה. "אם אתה לא רוצה שההזמנה לחתונה של הבת שלך תראה כך, אל תתן לה לעבוד עם ערבים ושלא תשרת שירות לאומי עם גויים", נכתב בפלייר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפלייר שמחולק במסגרת הקמפיין החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנשי להב"ה מספרים כי רק בשבוע האחרון הם מטפלים בכמה מקרים בהם בחורות דתיות נכנסו למערכת יחסים עם ערבים אותם הכירו במהלך השירות הלאומי. "רק לפני יומיים היינו בחיפה שם ניסינו לשכנע מישהי שהכירה במהלך שירות לאומי בבית אבות ערבי וילדה ילד בשם מוחמד", מספר בנצי גופשטיין, ראש הארגון, "הערבי אפילו לא הסכים שהילד יעשה ברית מילה. סיפור אחר הוא על בחורה מהתנחלות שהחלה לצאת עם ערבי אותו הכירה בשירות בבית חולים בירושלים. אנשים לא מבינים שאסור שהבנות שלהם ישרתו יחד עם ערבים. אפשר לעשות שירות לאומי במקום שהעובדים בו הם על טהרת היהודים".

לדברי גופשטיין, עיקר החשש שלו הוא מבנות דתיות שנופלות ברשתם, כהגדרתו, של הפלסטינים. "אנשים בעיקר במגזר הדתי בטוחים שלהם זה לא יקרה אבל מדי יום אנחנו פוגשים בנות טובות ממשפחות ומיישובים מבוססים שיוצאים עם ערבים. הבנות הללו נאבדות לעם היהודי והבן שלהם כבר לא יהיה חלק מהעם שלנו. אותו ילד, כדי להוכיח שהוא ערבי טוב עלול לבצע פיגועים כנגד יהודים. זה המקום להתריע לפני שיהיה מאוחר מדי".

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

לקריאה נוספת
יוזמה בימין: "תעודת כשרות" למי שלא מעסיק ערבים
הפגנה בבת ים: "ערבי לא יתחיל עם אחותי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully