וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימונה בצל בחירות: איפה יחגגו חברי הכנסת?

פנחס וולף

12.4.2012 / 9:05

גם השנה לא יפספסו חברי הכנסת והשרים את ההזדמנות לבלות את המימונה עם הפעילים, במיוחד נוכח ההערכה שהבחירות קרובות. נתניהו יהנה ממטעמים באור עקיבא, ומופז יתארח בדרום

כשריח הבחירות נישא באוויר, ובצל הפריימריז שנערכו בשנה האחרונה בליכוד, בקדימה, בעבודה ובמרצ, הפוליטיקאים יחגגו במוצאי שבת וביום ראשון את חג המימונה עם פעילי המפלגות וראשי הערים. חג המימונה הפך להיות זה מכבר הזדמנות לחיזוק קשרים פוליטיים, אבל החשיבות הפוליטית של החגיגות מתעצמת בשנים של מערכות בחירות. השנה כנראה שזה יהיה חג המימונה האחרון לפני הבחירות, שלפי ההערכות ייערכו בתוך פחות משנה.

לפוליטיקאים מתוכנן מסע ארוך והם צפויים לנוע בכבישים, לאורכה ולרוחבה של ישראל. הליכודניקים צפויים לבקר במספר מוקדים, וביניהם ביתו של ח"כ ציון פיניאן בטבריה, ביתה של קטי שטרית בבית שמש, אצל ג'קי לוי בבית שאן ואצל רון נחמן באריאל. למוקדים הללו יגיעו, בין היתר, שר החינוך גדעון סער, המשנה לראש הממשלה משה יעלון, השר דן מרידור, סגנית השר גילה גמליאל ועוד. ראש הממשלה בנימין נתניהו יחגוג את המימונה באור עקיבא.

מופז יחגוג את המימונה לראשונה כיו"ר קדימה

גם בכירים של מפלגות אחרות מתכננים לחגוג עם המטעמים המרוקאיים המסורתיים. יו"ר האופוזיציה הטרי, ח"כ שאול מופז, ידרים ויבקר בבאר שבע, באשקלון ובאשדוד. חברי הכנסת של העבודה יקפצו לביקור בביתו של ריצ'רד פרס בבית שמש, יו"ר ש"ס השר אלי ישי יקפוץ בין החגיגות בירושלים וגם שר הביטחון אהוד ברק יחגוג בבית פעילים ממפלגתו את החג הפופולרי.

החגיגות יחלו ביום ראשון, יום המימונה, בשעה 11:00, כאשר גם אז המוקדים המרכזיים יהיו של הליכוד. מרבית השרים וחברי הכנסת יתרכזו בחגיגות בקריות, מיער ברנדס בקריית אתא ועד קריית ים. חברי כנסת ממפלגות אחרות יברכו "תרבחו ותסעדו" במקומות נוספים ברחבי הארץ. עם זאת, עקב העובדה שבניגוד לכל שנה, הפעם מערכת החינוך תפעל ביום המימונה, כנראה שהחגיגות יהיו מעט פחות עמוסות מהרגיל.

עוד בנושא
חג מתוק: בואו לראות מי מונה לעשות שמח בגן סאקר
פסח נגמר: הפוליטיקאים חוגגים את המימונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully