וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מנחה יווני חטף ביצים ויוגורט בשידור חי

מפגינים אנטי-פאשיסטים פרצו לאולפן תוכנית חדשות במחאה על כך שרואיין שם דובר ניאו-נאצי. במשך כמעט דקה ספג המנחה האומלל קללות ומוצרי מזון - אך עמד בגבורה וסירב לברוח

מחאה יוונית קולינרית באולפן הטלוויזיה: כבר חודשים ארוכים שהמוני יוונים זועמים מבעירים שוב ושוב את הרחובות במחאה על מדיניות ממשלתם, לאחרונה בשבוע שעבר, אולם בסוף השבוע נרשם במדינה סוג חדש ומקורי של מחאה - בשידור חי באולפן טלוויזיה, אליו התפרצו מפגינים, שהשליכו במשך שניות ארוכות יוגורט וביצים על המנחה ההמום.

רשת "אספירוס TV" אישרה כי 17 מפגינים מארגון אנטי-פשיסטי התפרצו ביום שישי בערב לאולפן של תוכנית החדשות שלה, ויידו את מוצרי המזון על המנחה, פניוטיס וורהאס, בעודו מראיין פוליטיקאי מקומי. המפגינים ביקשו למחות על כך ששבוע קודם לכן, ריאיין וורהאס בתוכניתו דובר של המפלגה הניאו-נאצית "השחר המוזהב" (הנהנית מתמיכה ציבורית בהיקף כ-5% ביוון).

"המשטרה, הטלוויזיה, הניאו-נאצים - כולם עובדים ביחד!", קראו המפגינים, והמשיכו במשך שניות ארוכות לזרוק עוד ועוד מוצרים על וורהאס האומלל. "חלאה פשיסטית, בסוף יתלו אותך!".

בניגוד למרואיין, שמיהר להימלט מהאולפן, המנחה נותר קפוא במקומו והמשיך לספוג עוד ועוד, תוך שמירה מרשימה על קור רוח, ונסיונות נואשים לנקות את עצמו ולהגן על את מחשב הלפטופ שלו. חלק מהזמן נאלץ להפנות את גבו למצלמה - שהמשיכה לתעד את הנעשה.

רק אחרי 52 שניות ארוכות של מטר ביצים ויוגורט בשידור חי, יצא לבסוף המנחה החבוט מהאולפן, והשידור נפסק. בהמשך הוא התחדש, כשוורהאס חוזר לאולפן בבגדים חדשים ונקיים, ומקריא הודעה בזו הלשון: "כולכם ראיתם מה קרה, כיצד הותקפנו. על ידי אנשים רעולי פנים שהשליכו יגורט וביצים. ההסבר לכך הוא הראיון שקיימנו בשבוע שעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully