וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח ביפו: בעל מכולת נדקר למוות במהלך קטטה

9.2.2012 / 0:06

האיש, כבן 42, נדקר במכולת בשדרות ירושלים בעיר. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום העניק לו טיפול אך נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בסריקות אחר החשוד

תושב יפו בן 42 נדקר אמש (רביעי) למוות בשדרות ירושלים בעירו. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי במהלך קטטה שפרצה במכולת שבבעלותו נדקר ההרוג, בעוד שהתוקף נמלט. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום העניק טיפול לפצוע, אולם נאלץ לקבוע את מותו לאחר מספר דקות. כוחות מרחב יפתח של המשטרה, בפיקודו של ניצב-משנה דוד גז, הגיעו למקום פתחו בחקירת האירוע ובסריקות לאיתור החשוד.

זכי הלר, דובר מגן דוד אדום, אמר בזירת האירוע: "בחמישה לשמונה קיבלנו קריאה על אדם שנדקר במהלך קטטה בשדרות ירושלים ביפו. ניידת טיפול נמרץ שהייתה סמוך למקום הגיעה לזירה. כשהפרמדיקים הגיעו הם מצאו גבר בן 42, כשהוא דקור בפלג גופו העליון ובמצב קשה מאד, ללא דופק וללא נשימה. הפרמדיקים החלו לבצע בו פעולות החייאה, שבסופן רופא נאלץ לקבוע את מותו במקום".

לפני כשבוע נורה למוות ליאור ארביב, בן 24 מבת ים, ברחוב משה סנה בעירו. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום מצאו אותה במגרש חנייה בין מספר בנייני מגורים, ורופא נאלץ לקבוע את מותו. היורה נמלט מהמקום וכוחות גדולים של משטרת מחוז תל אביב הגיעו למקום והחלו לחקור את נסיבות האירוע, כמו גם בסריקת האירוע. חמישה בני אדם נעצרו תחילה.

שלושה ימים קודם לכן נמצאה גופתו של בר כהן, צעיר בן 20 מראשון לציון, בגינה ציבורית הסמוכה להיכל התרבות בעיר, כשעליה סימני ירי. צוות מגן דוד אדום ממרחב איילון שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו של הצעיר.

עוד בנושא
חשד לרצח בבת ים: צעיר נורה למוות בלב העיר

(עדכון ראשון: 20:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully