וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בתו של בן אליעזר נעצרה בארה"ב בחשד לעבירת סמים"

לפי דיווח ב"ניו יורק פוסט", טליה בן אליעזר נעצרה בנמל תעופה בניו יורק בדרכה לישראל כי רכשה משכך כאבים שניתן רק עם מרשם. בן אליעזר האב: "זו טעות"

טליה בן אליעזר, בתו בת ה-39 של איש מפלגת העבודה ושר הביטחון לשעבר בנימין (פואד) בן אליעזר, נעצרה שלשום (רביעי) בשדה התעופה JFK בניו יורק, בעת שניסתה לטוס לתל אביב, בחשד שהחזיקה חומר אסור ללא מרשם רופא - מה שמכונה בארצות הברית "עבירת סמים חמורה" - כך דווח בצהובון הניו יורק פוסט. לדברי העיתון, עם מעצרה היא פנתה לשוטרים ואמרה להם כי "אביה הוא בכיר בישראל". בנימין בן אליעזר מסר בתגובה כי הוא "משוכנע שמדובר בטעות ושהדברים יתבררו בימים הקרובים".

החומר שלכאורה רכשה הוא תרופה מסוג אוקסיקונטין - משכך כאבים חזק, פופולרי, ממכר וגורם לתחושת אופוריה, המוכר גם כ"הרואין כפרי". נטילת החומר במינונים גבוהים, או אם נוטלים אותו יחד עם תרופות אחרות, עשויה להביא למוות - כפי שלמדו על בשרם כוכב הפופ מייקל ג'קסון והשחקן הית' לדג'ר .

העיתון מוסיף כי בן אליעזר נעצרה בצו חמור המונע את שחרורה בערבות, החתום על ידי משרדי השריף בטמפה, פלורידה. "מקור המכיר את פרטי הפרשה מקרוב" סיפר לצהובון כי בן אליעזר שהתה בארצות הברית לפני כשנה לצורך טיפול רפואי, ובנסיבות אלה, לכאורה, הגיע החומר לידיה. העבירה בה היא צפויה להיות מואשמת היא "השגת חומר אסור בדרכי הונאה". צו המעצר, לדברי העיתון, הוצא לה כבר ב-27 ביולי.

העיתון מצטט מקור מהקונסוליה הישראלית במנהטן, שאמר כי "לא לקח זמן רב עד שכולם ידעו מזה". לפי העיתון, משפחת בן אליעזר והקונסוליה בני יורק סירבו להגיב לדיווח. אין זו הפעם הראשונה שבני משפחתו של בן אליעזר עולים לכותרות בנסיבות יוצאות דופן: כזכור, לפני כשלוש שנים נפצעה נכדתו של בן אליעזר באורח קשה מתקיפת פיל בספארי ברמת גן.

(עדכון ראשון - 22:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully