וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעות בכתובת: 16 ק"ג קוקאין נשלחו למטה האו"ם

אנשי הביטחון של האו"ם הופתעו לקבל חבילת דואר עליה מודפסים סמלים של האו"ם, אך ללא כתובת של השולח או של היעד. כשפתחו החבילה התגלו ספרים חלולים בתוכם הוחבאו הסמים

חבילה לא דיפלומטית: 16 קילוגרמים של סם מסוג קוקאין השייך לסוחרי סמים מקסיקנים נשלחו בדואר וכפי הנראה איבדו עקבותיהם והגיעו למקום בלתי צפוי – מטה האו"ם בניו יורק. משטרת ניו יורק וגורמים רשמיים באו"ם סיפרו אתמול (חמישי) כי החבילה יוצאת הדופן הגיעה לפני כשבועיים והייתה עטופה, באופן מפתיע, באריזת דואר דיפלומטית של האו"ם וההערכה היא כי שווי הסמים שהיו בה הוא כשני מיליון דולרים, כך דווח בסוכנות הידיעות הצרפתית.

לא זאת בלבד, על תיקי הדואר בהם היו הסמים הודפסו סמלי האו"ם, והם נשלחו ממקסיקו עד למטה חברת המשלוחים DHL באוהיו, ארצות הברית. ואם לא די בכך, על החבילות כלל לא הייתה כתובת, לא של המוען ולא של הנמען. "לפי מה שאני מבין, מכיוון שלא היה על החבילה כל זיהוי או כתובת אלא סמלים של האו"ם בלבד, חברת המשלוחים הניחה שזה שייך לאו"ם ועל כן העבירה אותה למטה האו"ם כדי שיפענחו שם לאן היא צריכה להגיע", אמר קצין במשטרת ניו יורק.

כשהגיעו שני התיקים למטה האו"ם, אנשי הביטחון מיד הבחינו כי מדובר בתיקים מזוייפים. כשפתחו אותם התגלו בהם 14 ספרים חלולים בעלי כריכה קשיחה, בתוכם הוסתר הקוקאין. "אין ספק שמישהו במקסיקו נמצא כעת בצרות שנעלמה לו כזאת כמות של קוקאין", אמר קצין המשטרה. אפילו לשכתו של מזכ"ל האו"ם, באן קי מון, נדרשה לסוגיה המשונה. עוזרו של המזכ"ל הודיע, למען הסר ספק, כי אין בידם מידע על כך שמישהו מהאו"ם קשור בצורה כלשהי לתיקים. "למיטב הבנתי מדובר בעבודתם של סוחרי סמים שניסו להבריח משהו לתוך ארצות הברית, אבל משהו בתכנית שלהם בטוח השתבש", אמר הממונה על הביטחון באו"ם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully