וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעיר לוקה בנפשו רצח את אמו בכפר מכר

קובי מנדל

27.12.2011 / 20:50

במהלך תגרה בין שני אחים, שלפו השניים סכינים ואיימו האחד על השני. על פי החשד, האם ניסתה לגונן על אחד האחים והשני החל לדקור אותה. היא פונתה לבית החולים ושם מתה מפצעיה

תושבת כפר מכר, בת 59, נרצחה היום (שלישי), על פי החשד על ידי בנה הלוקה בנפשו במהלך תגרה בינו לבין אחיו כשהאם מנסה להפריד בין השניים. היא פונתה במצב אנוש לבית החולים בנהריה, שם מתה מפצעיה. הבן החשוד, בן ה-24, נעצר והועבר לחקירה בתחנת עכו. מפקד תחנת עכו, סגן-ניצב ויקטור בוסקילה, מסר כי יחד עם הבן, עוכב לחקירה גם אביו, בחשד לשיבוש הליכי חקירה.

מחקירה ראשונית עולה כי החשוד בדקירה התקוטט עם אחיו מסיבה שאיננה ברורה עדיין, והשניים נטלו סכינים והחלו לנסות לדקור זה את זה. האם ניסתה לגונן על הבן השני וחצצה בין השניים, ותוך כדי כך החשוד דקר אותה מספר פעמים. היא פונתה במצב אנוש לבית החולים ומתה לאחר זמן קצר מפצעיה כתוצאה מאיבוד דם. החשוד בדקירה הסגיר עצמו למשטרה.

אישה נרצחה על ידי בנה הלוקה בנפשו בכפר מכר, דצמבר 2011. אדריאן הרבשטיין
על פי החשד, קטטה עם האח הובילה לרצח האם/אדריאן הרבשטיין

מוקדם יותר היום נמצאה גופתו החרוכה של תושב זר כבן 70 בדירה שככל הנראה הועלתה באש ברחוב דיזנגוף בתל אביב. על הגופה נמצאו סימני אלימות והחשד הוא כי אלמוני רצח את הקרבן, הצית את הדירה ונמלט מהמקום. צוות כיבוי אש שהוזעק לדירה שעלתה באש נכנס פנימה, גילה מזרון בוער, ולאחר שכיבה אותו מצאו בחדר השינה את הגופה של הגבר. אדם אחד עוכב לחקירה.

מקרי רצח - כותרות אחרונות:
חשד לרצח: גופת גבר נמצאה בדירה בוערת בתל אביב
בתוך שעה: שני מקרי רצח בנצרת עילית ובטירה
לוקה בנפשו רצח אם לשלושה כדי לשדוד 1,700 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully