וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזים ושרקרקים: צפו בתמונות הזוכות בתחרות הצפרים

תמונות שתיעדו ציפורים בחייהן הטבעיים הוצגו ביום עיון שנתי של החברה להגנת הטבע ובתחרות לזכרו של הצפר עמית גפן, שמת ממחלה בגיל 21. "מעבר לאסתטיקה שלהם, הצילומים מספרים סיפור"

ארבעה שרקרקים גמדיים, שני עיטי צפרדעים ובז עצים מככבים בצילומים שהגיעו לשלושת המקומות הראשונים בתחרות צילום הציפורים השנתית של החברה להגנת הטבע. התחרות נקראת על שם הצפר והצלם עמית גפן ז"ל ונערכת לזכרו. את השרקרקים צילם אופיר לוטן ואת העיטים צילם איליה שלמייב. את בז העצים צילם נדב קאסוטו. בקטגוריית הנוער זכה במקום הראשון עדי קופלביץ', שצילם שחפית כספית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
שחפית כספית, כפי שצילם עדי קופלביץ'/מערכת וואלה, צילום מסך

התמונות הוצגו הבוקר (שני) באוניברסיטת תל אביב, ביום העיון השנתי לצפרות של החברה להגנת הטבע, בתחרות שהתקיימה זו השנה החמישית. התחרות לצילום נקראת על שמו של עמית גפן, שהיה צפר וצלם ציפורים, ועבד במרכז הצפרות של החברה להגנת הטבע. בחודש אפריל 2007, הוא מת ממחלה קשה, בגיל 21 בלבד. התחרות נוסדה לשם הנצחת זכרו ופועלו לקידום אהבת הציפורים, אהבת הארץ ואהבת האדם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
השרקרקים הגמדיים שצילם אופיר לוטן/מערכת וואלה, צילום מסך

מארגן התחרות, יואב פרלמן, ממרכז הצפרות של החברה להגנת הטבע, אמר כי התחרות הייתה השנה ברמה גבוהה במיוחד, וכי "ניכר שהמתמודדים הבינו מה מושך את עיני חבר השופטים". לדבריו, התחרות השנה הייתה משופעת בצילומי אקשן מרהיבים, ובצילומים שמעבר לאסתטיקה שלהם, גם מספרים סיפור".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עיט צפרדעים. צילום: איליה שלמייב/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
בז העצים, שצילם נדב קאסוטו/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully