וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחוק מהעץ: המוני תפוחים נפלו מהשמיים בבריטניה

נסיעה שגרתית של נהגים בריטים דמתה לסצנה מסרט אימה כאשר מכוניותיהם נחבטו מתפוחים תועים שנפלו מהשמיים. תופעה שלא נראה כמותה? מעשה קונדס של ילדים? החזאי מסביר

במחזה כזה עוד לא נתקלו תושבי העיר קובנטרי באנגליה. כלי התקשורת הבריטיים דיווחו על כמאה תפוחים שנראו נופלים מהשמיים בדרך ראשית בעיר בליל שני האחרון. "התפוחים נפלו מהשמיים, כאילו משום מקום. הם היו קטנים וירוקים ופגעו במכסה המנוע של הרכב שלי בחוזקה", סיפר ל"טלגרף" נהג שנקלע לזירת התופעה המוזרה, שעדויות לה היוו התפוחים המרוסקים שנשארו בצדי הדרך. "היו מכוניות נוספות באותו זמן על הכביש וכל הנהגים נאלצו לעצור בפתאומיות", הוסיף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"התפוחים נפלו מהשמיים, כאילו משום מקום"/מערכת וואלה, צילום מסך

דייב מיקינס, נהג משאית בעברו, אמר כי חשב שהתפוחים נזרקו על ידי ילדים והסביר כי "מדי פעם ביצה או תפוח תועה נזרקים כמעשה קונדס", אך הבין כי מדובר בהרבה מדי תפוחים בשביל משחק ילדים. "אני באמת לא יודע מאיפה יכלו התפוחים להגיע", אמר. אחרים חשבו כי התפוחים נפלו ממטוס חולף.

מסתבר שהיה כאן מיני טורנדו

מהמועצה המקומית נמסר כי מקרים מוזרים דומים קרו בעבר באזור. "יש כאן היסטוריה מצמררת. בכל זאת, נראו כאן מכשפות במשך עשורים רבים".

חזאי בכיר משירות החזאות הבריטי שם קץ לדמיון: "בעיקרו של דבר, מקרים כאלה נגרמים בשל מערבולת אוויר, מעין מיני-טורנדו, הגורמות לעצמים להתרומם מעלה ולנחות על הקרקע. מצב כזה מבשר לנו כי אוויר חוזר מאזורי הקוטב וזהו אינו מצב אידיאלי".

עוד הוסיף החזאי כי "כולנו שמענו על דגים וצפרדעים שנופלים מהשמיים, ותפוחים נופלים זה בהחלט לא עניין של מה בכך בשל משקלם, אך עדיין בגדר האפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully