וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: זייף מודעת אבל לאמו בשביל חופש מהעבודה

קרוביה של תושבת פנסילבניה נדהמו לגלות מודעה על מותה בעיתון מקומי - אך כשהתקשרו לנחם, גילו שהיא בחיים. מאחורי התעלול עמד בנה בן ה-45, שנעדר מעבודתו לכמה ימים והיה זקוק לתירוץ

תארו לעצמכם שאתם פותחים את העיתון בבוקר, מדפדפים בו להנאתכם ומגיעים לעמוד מודעות האבל - ושם מגלים את דבר מותו המפתיע של אחד ממכריכם, שבפעם האחרונה שראיתם אותו, בריאותו הייתה תקינה לחלוטין. אתם מרימים טלפון למשפחה האבלה כדי להביע את תנחומיכם - רק כדי לשמוע את קולו של אותו מכר עונה לטלפון, ומבהיר לכם שהוא חי ובועט.

זה פחות או יותר מה שקרה לכמה מתושבי העיירה ברוקוויל שבפנסילבניה, אחרי שתושב העיירה, סקוט בנט בן ה-45, פרסם בעיתון המקומי, ה"ג'פרסוניאן דמוקרט", מודעת אבל על אמו (שמה לא נמסר) - אף שהיא ממש לא מתה.

על פי דיווח תחנת הטלוויזיה המקומית WKTX, קרוביה של האם התקשרו למערכת העיתון וסיפרו שהיא למעשה בחיים. בהמשך אף ביקרה היא עצמה במערכת כדי להוכיח את העניין. עורך העיתון הסביר לה כי פרסם את המודעה על בסיס אמונתו שהמידע שנמסר לו היה נכון, משום שלא הספיק לבדוק את סידורי לוויה לפני ירידת העיתון לדפוס. לדבריו, ה"מנוחה" הביעה הבנה מלאה ולא כעסה.

בשלב זה נכנסה המשטרה לפעולה, ופתחה בחקירה בניסיון לברר מי הזמין את המודעה. עד מהרה עלו החוקרים על בנט, והתברר כי הייתה זו מזימה שרקח לאחר שהחסיר כמה ימי עבודה. הוא לא רצה להיות מפוטר, ולכן "הרג" את אמו כדי לחמוק מעונש. הוא הואשם בעבירה של "התנהגות לא נאותה", אך נראה כי העניין הפלילי הוא הדאגה האחרונה שלו - הוא צריך כעת להתמודד עם אמא כועסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully