וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקברה חיה ע"י ארוסה? וחפרה דרכה החוצה עם הטבעת

אימה בבריטניה: מישלינה כנראה תעדיף לשכוח את היום שבו התארסה לבן זוגה מרסן. הוא וידידו הממו אותה עם שוקר, חטפו אותה במכונית וטמנו אותה באדמה. רק היהלום שבטבעת הציל אותה ממוות

"קיל ביל" - גרסת המציאות? צעירה פולנייה נקברה חיה ביער בצפון אנגליה, ונאלצה לחפור את דרכה החוצה בעזרת טבעת האירוסין שענדה. פרטי המקרה מתבררים בימים האחרונים בבית משפט בעיר לידס, ומסוקרים בהרחבה על ידי כלי התקשורת בבריטניה. אלו מדווחים בין היתר כי מישלינה לוונדווסקה, בת 27, סיפרה אתמול (שלישי) לבית המשפט כיצד נאבקה כדי לא להיחנק למוות. את דרכה החוצה פילסה בעזרת טבעת האירוסין שהעניק לה בן זוגה - שלמרבה התדהמה, היה גם זה שקבר אותה בסיוע אחד מידידיו.

התיבה שבה הונחה הצעירה נטמנה בבור קטן, כוסתה בענפים במשקל עשרות קילוגרמים, ונאטמה. לוונדווסקה אינה יודעת להעריך כמה זמן הייתה מתחת לאדמה, אך ככל הנראה לא חלפו שעות ארוכות עד שנחלצה. שני הגברים שחטפו אותה, בחודש מאי, מואשמים כעת בניסיון רצח - אך מכחישים את המיוחס להם.

בעדותה בפני בית המשפט, שנמסרה אתמול באמצעות מתורגמן לחבר המושבעים, סיפרה הצעירה הפולנייה כי בן זוגה, מרסן קספרזק, בן 25, הוא שהימם אותה באקדח הלם עם זרם בעוצמה של 300 אלף וולט. ככל הנראה, השניים הסתכסכו בנוגע למשמרת על בנם המשותף, בן שלוש. יחד עם ידידו, בוריס פטריק בן ה-18, השליך את הצעירה לקופסת קרטון, כשפניה מטה.

חורשה ליד הישוב מטע בה נדקרה צעירה וחברתה נעדרת, דצמבר 2010. אורי לנץ
שני הגברים ערמו ענפים על התיבה שבתוכה טמנו את הצעירה אילוסטרציה/אורי לנץ

"הרגשתי כיצד התיבה נעשית קטנה יותר ויותר", סיפרה. דרך חרכים קטנים שנשארו בה, היא הצליחה לחוש אדמה רטובה. "ניסיתי להבין מה קורה", העידה בבכי, "ניסיתי לבעוט את מכסה התיבה באמצעות הרגליים, אבל הוא היה כבד מדי". רק לאחר מכן, הבינה שתוכל, אולי, ליצור חור בתיבה באמצעות הטבעת. היא הצליחה לקרוע את הכבלים שבהם נכפתה, ולאחר מכן ליצור חור בתיבה ונחלצה. לאחר מכן, סיפרה לחבר המושבעים, התפללה וביקשה "הכוונה מאלוהים".

הבינה שעליה לציית לשני הגברים מחשש שיהרגו אותה

כשנחלצה, הבינה כי היא נמצאת ביער, וזעקה לעזרה. משהבינה שאיש אינו שומע אותה, תעתה בין העצים עד שהגיעה לכביש, ועצרה רוכב אופנוע שחלף במקום, שסייע לה להזעיק את המשטרה.

כשהתבקשה לתאר בפני המושבעים כיצד הרגישה כשחושמלה באקדח ההלם, סיפרה: "כמו שבועטים בך". לדבריה, "הייתי בטוחה שמנסים להרוג אותי, חשבתי על הבן שלי". היא אמרה כי הרגישה שעליה לציית להוראות שנתנו לה שני הגברים, מחשש שיפגעו בה ומחשש שתאבד את הכרתה. בתביעה אומרים כי מדובר ב"צעיר שמאס בחברתו, אם בנו, והחליט להיפטר ממנה". המשפט בעניינם של שני הנאשמים עדיין נמשך.

  • עוד באותו נושא:
  • בריטניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully