וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגיל מסריח: שכנעו קשישים לרכוש המון נייר טואלט

שישה אנשי מכירות מפלורידה הונו קשישים לרכוש כמויות עצומות של נייר טואלט ומוצרי היגיינה נוספים, משום "שהתקנים שונו". כמה מהקשישים שוכנעו לרכוש כמות גלילים המספיקה ל-70 שנה

תרמית נייר הטואלט הגדולה: שישה אנשי מכירות מהעיר ווסט פאלם ביץ' שבדרום מדינת פלורידה בארצות הברית מואשמים בימים אלה שהונו יותר מתריסר קשישים מרחבי מדינת החוף, ושידלו אותם באמתלות שווא להוציא סכומי עתק עבור נייר טואלט "ייחודי", חומרי ניקוי וסבונים מיוחדים שייעודם כביכול הוא להגן על הביוב שלהם - כך מדווח העיתון "מיאמי הראלד".

על פי כתבי האישום, אנשי המכירות התקשרו לבתי הקשישים, וטענו כי משום שהרשויות שינו את התקנים לגלילי הנייר המותרים בשימוש - מה שמעולם לא קרה - עליהם לרכוש את מוצר ההיגיינה של החברה שייצגו, "מוצרי FBK", שאינו פוגע בביוב הביתי, בכמות מספקת. בכמה מקרים הקשישים שוכנעו לרכוש כמות של נייר טואלט העשויה להספיק ל-70 שנה. עוד טוענים התובעים, כי היקף ההונאה משוער בכמיליון דולר.

החבורה נהגה לטעון שהיא מקושרת לכל רשויות איכות הסביבה, ההיגיינה והבריאות האמריקאים, וטענה כי הארגונים הם העומדים מאחורי שינוי התקנים, אף על פי שהם אינם עוסקים בנושא זה כלל. כריסטופר לינקולן, מארי מור וג'וזף נורנד, שלושה מאנשי המכירות החשודים במעשה, הודו השבוע במעשים, וייתכן כי הם עלולים להתחיל תקופת מאסר ממושכת, שכן העונש המקסימלי הקבוע בחוק לעבירה בה הם מואשמים עומד על 20 שנה. בעוד גזר דינם של השלושה יינתן בחודש פברואר, משפטם של שלושה אחרים עדיין נמשך.

לקריאה נוספת על ענייני שירותים
הצעת חוק: מעסיקים יחויבו לדאוג לשירותים במקום העבודה
אטרקציה תיירותית בפינלנד: משתכרים ומשתינים
אתם יושבים? - אביזרים מיוחדים לשירותים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully