וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מאות מכוניות נתקעו בחומר דביק בארה"ב

דווקא באחד הימים העמוסים בכבישים בשנה, ערב חג ההודיה, נשפך חומר איטום שחור ודביק ממשאית על כביש מהיר בפנסילבניה. אלפים סבלו מהפקק, ונזק בלתי הפיך נגרם ללפחות 100 מכוניות

פקק תנועה יוצא דופן נגרם אתמול (רביעי) בכביש מהיר במדינת פנסילבניה בארצות הברית, לאחר שכמות גדולה של חומר איטום שחור ודביק נשפכה ממשאית על הכביש. מאות מכוניות נתקעו בתוך החומר, שאמור לשמש לאיטום סדקים בכבישים, ולפי דיווחי רשתות החדשות, נזק בלתי הפיך נגרם ללפחות 100 מהן.

רק לאחר שעות ארוכות שבמהלכן צוותים עמלו על כיסוי המפגע בכביש ה"טרנפייק" בחול, שבה לסדרה התנועה בקטע הבעייתי, בין העיירות ניו קאסל ואוקמוסט הסמוכות לפיטסבורג. "העסק יתייבש בסופו של דבר", אמר לחדשות המקומיות של רשת ABC דובר החברה המפעילה את הכביש, ביל קפון. "לצערנו, זה כבר לא יעזור לאנשים הרבים שמכוניותיהם נפגעו מהחומר הזה, ואנחנו יודעים שיש רבים כאלו".

נהגים רבים הביעו את מורת רוחם. "אני אהיה חייב להחליף את הצמיגים וכנראה גם את הגלגלים עצמם", אמר לרשת נהג המשאית טוני ראמנטי, "וזה יהיה יקר".

האירוע תפס את אלפי הנוסעים בכביש באחד הימים העמוסים ביותר בכבישים בשנה - ערב חג ההודיה, בו יוצאים רבים לחופשות עם משפחותיהם. "עכשיו אנחנו צריכים לסוב על עקבותינו ולחזור הביתה", סיפרה לרשת לורה פריק, שהייתה בדרכה מקליבלנד למשפחתה בניו ג'רזי כשמכוניתה נתקעה בדבק הסמיך. "זה נורא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully