וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא פרס מתריע: "הזמן לשלום הולך ואוזל"

בוועידת הגליל בבית שאן, התייחס נשיא המדינה לתהליך המדיני, והבהיר כי יש לחדשו במהרה: "הזמן הולך ואוזל. נפתח חלון הזדמנויות ואני לא יודע כמה זמן עוד הוא יישאר פתוח"

נשיא המדינה שמעון פרס, התייחס היום (שלישי) לקיפאון במשא ומתן הישיר בין ישראל והפלסטינים. בוועידת הגליל החמישית בבית שאן, אמר פרס כי "מה שקרה בימים האחרונים הרי שאנחנו מתחילים את הספירה לאחור לגבי השלום. ישנם תהליכם שקשים מאוד עלינו כגון דה-לגיטימציה של ישראל, איסלמיזציה קיצונית, והתרברבות של אירן לגבי ארסנל הנשק שלה, והזמן הולך ואוזל. נפתח חלון הזדמויות ואני לא יודע כמה זמן עוד יישאר פתוח. זהו אינטרס מובהק שלנו". בוועידה נכח גם השר לפיתוח הנגב והגליל, סילבן שלום.

פרס הוסיף ואמר כי "אין מדינה שלא מושפעת מהכלכלה הגלובלית וגם בתחום הביטחון. בעידן של טילים המרחקים לא תופסים. אנחנו יכולים לקבל טילים לא רק מעזה אלא גם מאלסקה. מי שעומד בחזית זה העורף, ראינו את זה בשריפה. אבל החולשות האלה הן לא רק שלנו אלא של כל המדינות".

פרס התייחס בשנית למכתב עליו חתמו רבנים רבים הקורא שלא להשכיר דירות לערבים, ואמר כי "צריכים לאפשר לכולם לגור באיזו דירה שהם רוצים. כולם אזרחים שווים, לכולם יש זכות ללמוד וזכות לעבודה, ואני אומר את זה כיהודי. כל אדם נולד בצלם אנוש וגם משה רבנו היה דמוקרט. אנחנו צריכים להראות שישראל היא ערכית ולא רק עסקית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully