וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 14 במקסיקו הודה: הייתי מחסל בקרטל סמים

אדגר חימנז, המכונה "אל פונצ'יס", התייצב אחרי מעצרו מול עיתונאים והודה בקור רוח שנהג לערוף את ראשי קורבנותיו. "לא חשתי פחד", אמר. "הם סיממו אותי והכריחו אותי לעשות את זה"

בתמונות נראה נער צעיר וצנום המגיע בקושי לכתפיהם של החיילים המובילים אותו, אך אדגר חימנז רחוק להיות נער רגיל. הנער הזה, המוכר בכינוי "אל פונצ'יס" ("הגלימה"), הודה בסוף השבוע כי ביצע ארבע הוצאות להורג, כשהועסק כמחסל על ידי קרטל סמים במקסיקו.

הודאותיו של חימנז הצליחו לזעזע גם מדינה שבה מלחמות ארגוני הפשע גובות את חייהם של אלפים מדי שנה, ומדי שבוע מתגלים מעשי זוועה חדשים. הנער, יליד ארצות הברית, נעצר בסוף השבוע בשדה תעופה בעיר וורנבאקה, ובחקירתו הודה בין היתר כי ערף את ראשיהם של קורבנותיו. עוד הוסיף: "כשאנחנו לא מוצאים את האויבים, אנחנו הורגים אנשים חפים מפשע, למשל פועל בניין או נהג מונית".

"אל פוניצ'יס" עלה לכותרות לפני כחודש, כשנחשף בסרטון ביוטיוב. מאז התנהל אחריו מצוד, עד למעצרו ביום שישי, יחד עם אחותו בת ה-19. האחים נעצרו בדרכם לארה"ב, שם התכוונו לחיות עם אמם בסן דייגו. ברשותו נתפס טלפון נייד ובו תמונות של הנרצחים שעברו עינויים. הוא סיפר כי האחות הייתה אחראית על היפטרות מהגופות.

הנער השיב קור רוח לשאלות של עיתונאים לאחר מעצרו, ובין היתר טען כי נחטף בגיל 11, והכריחו אותו להתחיל לעבוד בשירות הקרטל הדרום-פסיפי, בשירותו של ראש הקרטל, המכונה "אל נגרו". לדבריו, קיבל 2,500 דולר על כל חיסול. לשאלת אחד העיתונאים אם חש פחד, השיב בשלילה: "הם סיממו אותי והכריחו אותי לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully