וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלג והקור באירופה: 60 מתו, מחציתם בפולין

הקור העז ומעטה השלג המכסים את היבשת גובים קורבנות בנפש, בעיקר חסרי בית. נמשכים השיבושים בשדות התעופה ובתנועת הרכבות. גל הקור צפוי להימשך בשבוע הקרוב

בעוד ישראל נאבקת בשריפת הענק בתנאי מזג אוויר שרביים, באירופה מתמודדים עם בעיה מסוג אחר לגמרי. לפחות 60 בני אדם מתו בימים האחרונה ברחבי היבשת כתוצאה מנזקי החורף שהקדים וכיסה את היבשת במעטה לבן. לפחות 30 מהמתים, רובם חסרי בית, נספרו בפולין, ועוד 11 ברוסיה. גם בגרמניה, צרפת ובריטניה מתו כמה בני אדם. בצפון היבשת נמדדות טמפרטורות באזור ה-20 מעלות מתחת לאפס.

בבריטניה, נפתח ביום שישי מחדש שדה התעופה גטוויק בלונדון, אחד המרכזיים ביבשת, אחרי שהיה סגור לחלוטין במשך יומיים. בעוד שדות תעופה רבים ברחבי היבשת נרשמים עיכובים וביטולים בטיסות, וכך גם בתנועת הרכבות. גם אלפי בתי ספר נותרו סגורים, ובמקומות רבים אזלו סחורות ממדפי החנויות ונוטרלו שירותים שונים כגון כספומטים - פגיעה משמעותית ברווחי סוף השבוע הראשון של עונת הקניות לחג המולד.

ה"דיילי מייל" פרסם היום את סיפורם של שבעה תושבים ביורקשייר שבצפון אנגליה, שלכודים זה שבוע בתוך פאב מבודד באזור הררי, תחת שכבת שלג בגובה חמישה מטר שחוסמת את כל היציאות. הלכודים סיפרו שהצליחו לפתוח פתח אוורור, אך עדיין לא ברור מתי יוכלו להיחלץ. מזג האוויר המושלג צפוי על פי החזאים להימשך גם בשבוע הקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • פולין
  • שלג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully