וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית: חם מהרגיל, הרוח תקשה על מאמצי הכיבוי

מזג האוויר היום צפוי להיות חם ויבש מהרגיל ובאזור השריפה בכרמל צפויות רוחות מזרחיות ערות הצפויות להקשות על מאמצי הכיבוי. והגשם? רק ביום שני

הכבאים בכרמל עדיין מחכים לנס, אבל הגשם כנראה לא יגיע בקרוב. מזג האוויר היום (שישי) צפוי להיות חם ויבש מהרגיל בעונה. בצפון הארץ ובהרי המרכז ינשבו רוחות מזרחיות ערות, שצפויות להקשות על מאמצי כיבוי שריפת הענק שממשיכה להשתולל בצפון.

באזור העיר חיפה שם משתוללת השריפה צפויות הטמפרטורות להגיע ל-31 מעלות, בתל אביב יורגשו 27 מעלות, בבאר שבע 31 מעלות ובאילת 30 מעלות.

ביום ראשון תחול ירידה בטמפרטורות ועליה בלחות, אך הטמפרטורות עדיין יהיו גבוהות מהרגיל בעונה. בלילה צפוי טפטוף בצפון הארץ. ביום שני צפוי לרדת גשם מקומי בצפון הארץ ובמרכזה. הטמפרטורות יוסיפו לרדת במידה ניכרת והן יהיו ממוצעות לעונה.

חזאי השירות המטאורולוגי, ואדים דימנשטיין, אמר לוואלה! חדשות, כי באזור השריפה "יש כעת רוחות חזקות של 15-20 מטר לשנייה מכיוון מזרח. אלו רוחות יבשות וחמות. הטמפרטורה מגיעה ל-23 מעלות ותעלה עד 31 מעלות. בסך הכל, זה יום הכי לא מתאים לשריפה. זה יימשך עד שעות הערב, ואז הרוח אמורה להיחלש, אבל תישאר יחסית חזקה. בלילה זה יהיה עד 12 מטר לשנייה שזה יחסית הרבה".

דימנשטיין הוסיף כי "מחר לא יהיה יום שונה. צפויה רוח דרום מזרחית בעוצמה של עד 12 מטר לשנייה. עד מחר אנו לא רואים הקלה, אבל מיום ראשון יש שינוי של הזרימה. זה מתחיל עם רוחות מערביות מהים שמביאות איתן לחות ותהיה ירידה של 3-4 מעלות במהלך היום באזור. יום שני כבר יש סיכוי אפילו לגשם מקומי קל באזור הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully