וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החורף מכה באירופה: מאות טיסות בוטלו

כשבוע לפני חג המולד, החורף הקשה מכה במלואו עוזו בצפון היבשת: בגרמניה קורקעו למעלה מ-500 טיסות בשדות התעופה של פרנקפורט וברלין, ובבריטניה מתבקשים הנוסעים לעקוב אחר השינויים

אחרי שהסופה הגדולה עזבה את אזורנו, מגיע תורה של אירופה: עם השלג הכבד והקור המקפיא הגיע אמש (שישי) גל של ביטולי טיסות בצפון היבשת. העיתוי, כשבוע לפני חג המולד, לא היה יכול להיות גרוע יותר מבחינתם של אלפי הנוסעים, המבקשים לבלות את החג עם יקיריהם.

דובר שדה התעופה בפרנקפורט שבגרמניה, שנחשב לשדה האווירי הגדול ביותר בתחומי אירופה היבשתית, אמר כי 400 מתוך 1,400 הטיסות המתוכננות קורקעו. 100 טיסות נוספות שהיו אמורות לצאת מנמל התעופה בברלין קורקעו אף הן, בשל השלג הכבד שכיסה את האזור.

גם בבריטניה יש חשש לשיבושים בתנועה האווירית: שדה התעופה גטוויק הודיע לנוסעיו שעליהם לוודא שטיסתם אכן יוצאות בטרם יגיעו לשדה. חברת התעופה "איזיג'ט" הודיעה על ביטול כל טיסותיה בין השעות שש ועשר בערב. "נמשיך לעקב אחר המצב בשדה, וייתכן כי יהיו ביטולים ויעכובים נוספים בהמשך", נמסר מהחברה.

שדה התעופה סחיפול שהולנד הודיע על ביטול עשרות טיסות, והתחבורה הציבורית נפגעה אף היא בשל מזג האוויר הקשה.

בפולין נרשמו שיבושים קשים בתנועת הרכבות, ועד כה מתו מהקור העז במדינה לפחות 93 בני אדם. כמו כן, נזקי מזג האוויר הקשים גרמו לקריאות גוברות באופוזיציה לפיטוריו של שר התשתיות.

עדכון ראשון: 22:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully