וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה?נ?שים לוקה בהתקף לב - וגנב ארנק מאשתו

המשטרה בפלורידה עצרה את ג'ק ינדל בן ה-30, אחרי שתועד כשהוא מספק החייאה לאדם שלקה בלבו ברחוב, ולאחר שהגיעו האמבולנסים - ניצל את ההמולה כדי לקחת את הארנק ממכוניתו ולהסתלק

השומרוני הטוב או עבריין ציני? המשטרה בפלורידה עצרה צעיר, שלפי החשד העניק החייאה לאדם שלקה בהתקף לב - ואז ניצל את ההמולה כדי לגנוב את הארנק של אשתו. ההחייאה, אגב, לא עזרה - והאיש שלקה בהתקף מת לאחר מכן.

על פי העיתון "פלורידה טודיי", שדיווח אתמול (רביעי) על המקרה שהתרחש בתחילת החודש בעיירה טיטוסוויל הסמוכה לאורלנדו, המשטרה המקומית מתבססת בין היתר על סרטוני מצלמת אבטחה, שתיעדו את מעשיו של ג'ק ינדל בן ה-30 החשוד בגניבה.

על פי המידע שבידי המשטרה, האדם לקה בהתקף לב במהלך נסיעה במכונית עם אשתו - שעצרה את הרכב בחניון של חנות והחלה לקרוא לזעוק לעזרה. אחד מלקוחות החנות עזר לאשה להוציא את בעלה מהמכונית, והחל לבצע בו החייאה. כעבור זמן קצר הגיעו למקום צוותים רפואיים, שנטלו לידיהם את המשך הטיפול. בעוד האשה מדברת עמם, ניצל ינדל את ההמולה, חטף את הארנק מהמושב הקדמי וברח. רק בהמשך היום הבחינה האשה שהארנק נגנב.

דובר משטרת טיטוסוויל, טוד האצ'ינסון, סיפר כי ינדל הסגיר עצמו למשטרה, אחרי שגילה כי צו מעצר הוצא נגדו בעקבות הצילומים ועדויות של אנשים שנכחו במקום. המוכר בחנות אף זיהה אותו כגנב במסדר זיהוי. לאחר מעצרו שוחרר בערבות, והוא ממתין למשפטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully