וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסערה באוויר: 8 טיסות בוטלו או הופנו מנתב"ג

מזג האוויר הסוער גרם לשיבושים קשים בטיסות מישראל ואליה. חמש טיסות הופנו לנחיתה בשדות תעופה חלופיים ושלוש טיסות בוטלו. מתקבלים דיווחים על מטוסים החגים באוויר ללא אישור לנחיתה

בשל תנאי מזג האוויר הקשים, הופעל בצהריים (ראשון) נוהל "ראות לקוייה" בנמל התעופה בן גוריון. הדבר גורם לעיכובים בהמראות ובנחיתות מנמל התעופה, ולהפניית טיסות לשדות תעופה חלופיים. בסך הכל, בוטלו שלוש טיסות, ארבע טיסות הופנו לנחיתה בנמלים חלופיים וטיסה אחת נדחתה למחר. מטוסים רבים מחפשים בשעות הערב הזדמנות להמריא או לנחות אך בשל הרוחות העזות הם לא מקבלים אישור לכך. בערוץ הראשון דווח לפני מספר דקות כי מטוס אל-על מאירופה דיווח שנפגע מברק אך לא נגרם לו נזק.

מרשות שדות התעופה נמסר כי ארבע טיסות הופנו ליעדים חלופיים: טיסות של חברות "אל-איטליה" ו"בריטיש איירוויז" הופנו ללרנקה שבקפריסין, טיסת אל-על מברצלונה הופנתה לאי רודוס היווני וטיסה של חברת ישראייר מאילת הוחזרה לנמל ממנו המריאה. כמו כן, שלוש טיסות של חברת התעופה "טורקיש איירליינס" בוטלו וטיסה של חברת התעופה הגרמנית "לופטהנזה" עוכבה וצפויה לנחות מחר אחר הצהריים.

רק בחודש נובמבר האחרון ערפל כבד ששרר בכל איזור מישור החוף הוביל לשיבושים בהמראות ובנחיתות בנמל התעופה הבינלאומי של ישראל. לפחות 27 טיסות הופנו אז לנחיתה בקפריסין, יוון, טורקיה, ירדן, ומצרים וכן טיסות רבות בוטלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully