וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא למשפחות הנספים: "אחד האסונות הטרגיים"

נשיא המדינה פרס ביקר אצל משפחות הרוגי אסון השריפה בכרמל והביע את תנחומיו ואת הערכתו על פועלם של הנספים. "מצדיע לזכר יקיריכם. האבדה היא של המדינה כולה"

נשיא המדינה שמעון פרס החל היום (חמישי) את מסע ביקורי התנחומים שלו בקרב 42 משפחות הנספים באסון הדליקה בכרמל. בעקבות ביקור שערך אצל משפחות החללים טופז אבן חן קליין, כפיר חן ומאור גנון, אמר פרס כי "באסון הזה נספו 42 מנפלאי בניה ובנותיה של מדינת ישראל, הוא אחד האסונות הטרגיים ביותר של המדינה".

הנשיא פנה למשפחות ואמר כי "בשם מדינת ישראל, אני מצדיע לזכרם של בניכם. קשה מאוד לנחם, האבדה היא שלכם, אבל היא גם של המדינה כולה". בבית משפחת מאור גנון, לוחם נחשון שנהרג באוטובוס הצוערים, אמרה אלמנתו סיוון, שאף היא עובדת בשב"ס, לנשיא כי "אני רוצה להודות לכל עם ישראל ובמיוחד למשפחת השב"ס. זו משפחה אחת גדולה שעטפה אותנו בחום ואהבה בימים הכי נוראים. זו גאווה להיות שייך לשב"ס. בעלי שירת את המדינה בכבוד ובמסירות אין קץ".

פרס פנה לסיוון ולהוריו של מאור גנון ואמר: "מאור שייך לדור הצעיר והמופלא של מדינת ישראל. דור שלא מרבה לדבר אבל מרבה להתנדב ואף לסכן את חייו למען מילוי המשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully