וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האם המרעיבה בהריון - ויש חשש לבריאותה"

איילה חננאל

16.7.2009 / 9:30

פרקליטי האם החשודה בהרעבת בנה דורשים לשחררה למעצר בית בשל מצבה הבריאותי. הפרקליטות: "נשקפת סכנה מפני האם לילדיה האחרים"

פרקליטי האם מירושלים, החשודה בהרעבת בנה, טענו היום (חמישי) בפני הפרקליטות כי היא מצויה בחודשי הריון מתקדמים, ולכן קיים חשש לבריאותה כל עוד היא נתונה במעצר. בשל כך דורשים הפרקליטים, דוד הלוי וראובן בר חיים, לשחררה מיידית למעצר בביתה. הפרקליטות הודיעה לבאי כוחה של החשודה, כי שאלת שחרורה של החשודה למעצר בית תישקל רק לאחר קבלת חוות דעת מקצועית מגורמי הרווחה ובריאות הנפש. אולם לפי שעה מתנגדים עורכי הדין לעריכת בדיקות אלה.

בהודעה שפרסם היום משרד המשפטים נאמר גם, כי חקירת המשטרה בפרשת האם המתעללת מעלה חשד לפגיעה חמורה מצד האם בבנה בן השלוש וחצי, לכן נשקפת סכנה מפני האם לילדיה ולאחרים.

אתמול קיבל בית המשפט המחוזי בירושלים את ערעורה של האם בו ביקשה לקצר את מעצרה, והחליט לקצרו ביומיים. האם הגישה ערעור נגד החלטת בית משפט השלום שקבע להאריך את מעצרה עד יום ראשון. בהחלטתו אמש, השופט ציין כי שקל "את מכלול הטענות שהועלו על ידי שני הצדדים ובסופו של דבר אם עמדו על הפרק רק פעולות החקירה, ייתכן שהיה מקום לאפשר כבר בשלב זה את שחרורה בתנאים קפדניים ובמקביל להורות על הכנת תסקיר מעצר, אולם, במסמך שהוגש היום בפני בית המשפט מצויינות פעולות חקירה המצדיקות המשך מעצר".

מטרת תסקיר המעצר היא להסביר לבית המשפט שהתוצאה הטובה ביותר תהיה שיקום האדם שנעצר. התסקיר עשוי לסייע לבית המשפט בבואו לבחון האם ניתן להסתפק בחלופת מעצר והוא כולל בתוכו נסיבות אישיות של האדם שנעצר ואת החלופות למעצר ולשחרור או המלצה בדבר תנאים מיוחדים לשחרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully