וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ממשלת נתניהו טובה רק בהישרדות"

פנחס וולף

9.7.2009 / 20:44

יו"ר האופוזיציה תקפה בכנס קדימה את הממשלה והעומד בראשה. "ראש הממשלה מתנהל בחולשה, לממשלה בראשותו אין דרך"

אבי כהן

.

(צילום: אבי כהן)

יו"ר האופוזיציה, ציפי לבני ממשיכה לתקוף את הממשלה ואת העומד בראשה בנימין נתניהו. בכנס שהתקיים הערב (חמישי) בבית מפלגת קדימה בפתח תקווה אמרה לבני כי "מדהים לראות, איך מי שישב באופוזיציה, הגיע כל כך לא מוכן לתפקיד ראש הממשלה. ישראל נמצאת על הגבול. אפשר להיכנס למצב רוח של לא לעשות כלום, מצב רוח של קיפאון, אי עשיה, ישראל צריכה לקבל החלטות לאן פניה".

עוד אמרה לבני כי "הבעיה הקטנה ביותר של הממשלה זה שאין לה הישגים. כל יום שעובר מתברר יותר ויותר מה היא. לפני הבחירות אמרתי שהבחירות הן קודם כל על האדם שעומד בראשה ואחר כך גם על הדרך. היום מתברר יותר מתמיד שראש הממשלה מתנהל בחולשה ושאין לממשלה הזאת דרך. ידענו את זה קודם ועכשיו זה קורה לנגד עינינו".

על פעילות הממשלה אמרה לבני כי "אין תוכנית מדינית וכלכלית, יש רק דבר אחד: הישרדות. בזה הממשלה הזאת טובה ורק בזה היא עוסקת. ראש הממשלה צריך להיות מנהיג עם חזון ורק אחר כך לייצר את היכולות הפוליטיות. היום ראש הממשלה עוסק רק בפוליטיקה הקטנה של הישרדות. במקום לקדם תוכנית כלכלית שנותנת מענה למשבר ועוזרת לעובדים ולא לוועדים, ראש הממשלה עסוק בקדימה".

לבני התייחסה בדבריה גם לנעשה במזרח התיכון ואמרה כי "ישראל מוכרחה לקבל הכרעות מהותיות בסכסוך עם העולם הערבי. זה אינטרס ישראלי מהמדרגה הראשונה. כל זה לא יכול לקרות עם הממשלה הזאת. לא רק שהאופוזיציה עוסקת בלהפיל ממשלה אלא הממשלה עוסקת בלהפיל אופוזיציה".

לבני סבורה שמפלגתה תחזור מוקדם מהצפוי לשלטון. לדבריה, "כפי שהממשלה נבחנת קודם כל על מעשיה, כך קדימה תגיע לשלטון בזכות התנהגותה היא וזה תלוי רק בנו. המסר שיוצא מכאן היום הוא שקדימה לא עומדת למכירה. קדימה תמשיך ותעשה את מה שטוב למדינה. קדימה עושה היום קודם כל את מה שטוב למדינה וזה לשמור על התקווה, על מפלגה מאוחדת, לשמור על אלטרנטיבה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully