וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדושה בלי לסבול: בתי כנסת ידידותיים למשתמש החילוני

2.10.2014 / 14:58

תמיד רציתם ללכת לבית הכנסת ביום כיפור אבל לא ידעתם מתי התפילה או איפה מוצאים את הסידור? הנה כמה יוזמות שיעזרו לחילונים למצוא את עצמם בחג הקרוב. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

"אפס סובלנות": המשטרה והרשויות המקומיות נערכות ליום כיפור שיחול מחר בערב, וחופף השנה באופן נדיר עם חג הקורבן המוסלמי, "עיד אל-אדחא". כפי שפורסם כבר לפני כשבוע במהדורת וואלה! חדשות, ההתנגשות בין שני החגים עלולה ליצור חג מתוח במיוחד בערים המעורבות, בעיקר בגלל מנהגי החג הסותרים - צום מחד ואכילת כבש מאידך. "המשטרה לא תאפשר פגיעה בסמלי שלטון ודת ותפעל בנחישות כלפי מסיתים ומפרי סדר", נמסר מהמשטרה.

המדינה תאסור על תחנת רדיו ערבית לשדר ביום כיפור? רדיו א-שמס, תחנת רדיו אזורית המשדרת בשפה הערבית, עתרה לבג"ץ בבקשה דחופה לשדר ביום כיפור כדי לשרת את האוכלוסייה המוסלמית, שתחגוג באותה העת את חג הקורבן. בג"צ הורה למדינה להחזיר תשובה לעותרים עד מחר ב-10:00.

אשת השבוע: סלבריטאי ישראל נאלצים להתמודד איתם כל הזמן - בזמן ארוחה רומנטית, חתונה של חברים או בילוי בים עם הילדים. כשדנה אינטרנשיונל פגשה אתמול (ד') את צלם הפפרצי, ברק פכטר, במגרש חנייה, היא החליטה להחזיר לו באותו המטבע ורדפה אחריו עם המצלמה (של הסמארטפון). התוצאה: סרטון חזק, אפילו גאוני, וקליפ מתבקש של נוי אלוש.

התחזית: הלילה מעונן חלקית עד בהיר. בשישי ושבת, יום הכיפורים, תהיה עלייה קלה בטמפרטורות, אבל הן תהיינה רגילות לעונה.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully