וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק מטרות וסיכון אזרחים: כך תיראה המערכה נגד דאעש

16.9.2014 / 15:27

הלילה פתחה ארה"ב במערכה נרחבת נגד "המדינה האיסלאמית" בעיראק, אך על פי מומחים, הסיכוי לחסל את הארגון לחלוטין בתקיפות מהאוויר בלבד קלוש. "התמונה לא תשתנה מהותית"

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

חנן גולדבלט שב לתאטרון: שנתיים אחרי שהשתחרר מן הכלא, חנן גולדבלט, השחקן הידוע מתכנית הילדים "בלי סודות" ועבריין מין מורשע, חוזר אל קדמת הבמה ומציג מחזמר חדש שכתב על חייהם של אסירים בכלא. המחזמר יוצג בפסטיבל מחזות הזמר בבת ים, "חג המחזמר", שיתקיים בדצמבר הקרוב. עוד לפני שהוצג הוא מעורר את מחאתם של ארגוני הנשים וקורבנותיו שמתנגדות לקאמבק שלו לתאטרון. "זה מזעזע", אומרת אחת מהן. "כל פעם שאני רואה אותו אני מקבלת שיתוק".

"אינתיפאדה" בישיבה פוניבז' היוקרתית: מאבקי שליטה ואלימות אינם פוסחים גם על העולם החרדי. עימות הנוגע לזהות נשיא הישיבה הבא הוליד מאבק אלים בין שני מחנות, שהשבוע הסב הרס של עשרות אלפי דולרים לישיבה. אתמול אף בוצעו מעצרים על ידי המשטרה.

חייל, עדכן הופעתך: אתמול פורסם כי בקרוב יותאמו כומתות ללא צמר לחיילים טבעונים. מהדורת וואלה! עם עוד כמה הצעות שיסייעו לצבא להתאים עצמו לטרנדים המשתנים - ממדי סקיני להיפסטרים ועד לצלחות במבוק לטובת שומרי האקולוגיה. צה"ל, גרסת 2014.

התחזית: מחר עלייה בטמפרטורות וחם מהרגיל בעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully