וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייס, ג'ינג'י ומהיום מיליונר: הנסיך הארי חוגג 30

15.9.2014 / 15:11

מתנת יום ההולדת של הנסיך היא ירושה של מיליונים שהותירה לו אמו המנוחה. טייס, חתיך, בעל דם כחול ומייצר מהומות סדרתי, הגבר הנחשק של בית המלוכה חוגג 30. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

הנשים של דאעש: אזרחית בריטית בת 21 זעזעה אתמול את אירופה כשתמונתה אוחזת את ראשו הערוף של חייל סורי התפרסמה ברשת. מספר הנשים בארגון דאעש עולה לאחרונה: אחרי גל גיוס הלוחמות מאירופה, אתמול דיווחו גם אמצעי תקשורת בארצות הברית על צעירות ממוצא סומלי ופקיסטני שהתגייסו ללחימה בשורות ארגון המדינה האיסלאמית. מנערות בנות 17 שאוהבות את קולדפליי ועד לנשים שבויות שנאלצו להתאסלם - מי הן הנשים בארגון הרצחני?

הקמפיין לעידוד ירידה של ראשי המדינה: בזמן שבמערכת הביטחון מתריעים שבעימות הבא חיזבאללה עלול לפלוש לישובים בגולן, שאל קעידה יושב על הגבול, ושגם אחרי 50 יום של מערכה עקובת דם בדרום, האיום עדיין כאן. אודי הירש, משנה לעורך וואלה!, שואל האם כל הקמפיין הזה בכלל נועד לגרום לנו לרדת מהארץ?

מה יעשו האצטדיונים החדשים לספורט הישראלי? מכבי חיפה תשחק היום לראשונה באצטדיון סמי עופר שמתפרש על פני 145 דונמים וכולל 30 אלף מושבים. בירושלים יושק היום אצטדיון מעט "צנוע" יותר, פיס ארנה, הכולל 11 אלף מושבים ו- 1700 מקומות חניה. האם מיליארדי השקלים שהושקעו באצטדיונים החדשים יצדיקו את ההשקעה? והאם המבנים המפוארים ישפרו את מצבו של הספורט הישראלי?

התחזית: הערב מעונן חלקית, מחר עלייה קלה בטמפרטורות עם סיכוי לטפטוף בצפון הארץ בשעות הבוקר.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully