וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על מה הוציא בנק ישראל חמישה מיליון שקלים?

14.9.2014 / 15:22

מיתון? האטה? בבנק ישראל משיקים קמפיין בעלות מיליוני שקלים ל...שטרות החדשים. מתוך המהדורה

צילום מסך

עוד במהדורה:

אילו סודות נחשפו במכתב הסרבנים? סערת מכתב הסרבנים של 8200 לא נרגעת: אחרי הדיון המוסרי על צדקת טענותיהם, שר התחבורה, ישראל כץ מאשים כי בוגרי היחידה שחתומים על המכתב ומסרו עדויות על השירות הצבאי שלהם חשפו פרטים על אחת היחידות החשאיות בצה"ל: "בתי עדי שירתה כקצינה ב-8200. מעולם לא גילתה לי סודות, למרות שאני שר בממשלה, עכשיו הכל מרוח בעיתונים".

האם המאמץ האמריקני נגד דאעש יוליד מפלצת? במסגרת הלחימה נגד דאעש, הנשיא ברק אובמה והקואליציה שלו ימסרו נשק ויאמנו קבוצות של כורדים, עירקיים ואפילו מורדים מתונים בסוריה על מנת שיילחמו באויב המשותף. מאל קעאדה באפגניסטן ועד לחימוש קיצונים במלחמת האזרחים הסורית - מדיניות החוץ האמריקנית מתאפיינת לא פעם בחימוש קבוצות מורדים ומחתרות שבסופו של דבר מפנות עורף ויוצאות נגד ארצות הברית. האם האסטרטגיה החדשה למלחמה נגד דאעש עלולה ליצור אפקט בומרנג נוסף?

איך התלבשה ליידי גאגא לביקור בישראל? כולם ציפו בהתרגשות לא רק להופעה של הזמרת אלא גם לתצוגת האופנה שהיא נוהגת לעשות בטרם העלייה לבמה, אך הפעם אייקון האופנה הורידה וווליום ונראתה כמעט כאחת האדם. אחרי שמלות הסטייקים והעקבים בגובה מגדל אייפל, גאגא ירדה מהמטוס בנתב"ג בשמלת טוגה לבנה שלא הייתה מביישת את שרה נתניהו. האם הגאגא בדרך להפוך לליידי?

התחזית: הלילה ייתכן טפטוף בעיקר בצפון הארץ, מחר מעונן חלקית, בשעות הבוקר יתכן גשם קל בצפון ובמישור החוף.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully