וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתונה של נינט או השקת אייפון 6 - מה יותר עניין את הישראלים?

10.9.2014 / 15:27

נראה שלא היו אתמול חדשות נוספות פרט לאיחוד בין נינט ליוסי מזרחי והשקת האייפון 6, איזה ארוע ריגש את עם ישראל יותר - שבירת הכוס או הפיתוח הטכנולוגי האחרון? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

שמעון פרס, "נשיא צללים": כמעט חודשיים אחרי שסיים את כהונתו ופינה את המקום לנשיא הנכנס רובי ריבלין נראה שהנשיא התשיעי של מדינת ישראל מתקשה להיפרד. פגישת עבודה עם טוני בלייר בזמן מבצע צוק איתן, ביקור אצל האפיפיור בוותיקן ותחזוק של מערך דוברות - הפעילות של פרס בזירה הבינלאומית גוררת ביקורת נוקבת מגורמים במפלגת השלטון שרואה בפעולותיו "קמפיין שמגמד את הנשיא רובי ריבלין". הנשיא לשעבר מסביר מצידו כי הוא "אינו עוסק בפעולות של נשיא וימשיך לשרת את מדינת ישראל".

האם הבאזז סביב אייפון 6 מוצדק? עיני העולם כולו היו נשואות אתמול לקופרטינו, קליפורניה, כשטים קוק, מנכ"ל אפל, חשף את שני הסמארטפונים החדשים - האייפון 6 והאייפון 6 פלוס. אפל הציגה שלל חידושים ושיפורים בסמארטפונים, כשמרבית תשומת הלב הופנתה לשעון החכם ולאפליקציית התשלומים של המכשירים החדשים. מכירת המכשירים תתחיל רק בעוד כשבוע - לרוץ ולקנות או לחכות? מה חושבים מבקרי הטכנולוגיה על האייפון החדש?

החורף הזה תלבשו כרבולית: בזמן שבחוץ עדיין מזיעים, בחנויות הבגדים כבר החליפו את קולקציית הקיץ בסוודרים, מעילים ומגפיים. מטרנד האוברסייז שכולל מעילי שמיכה (!) ועד לחזרתן של הפרוות למורת רוחם של פעילי זכויות בעלי החיים. רוני ודנאי, כתבת וואלה! אופנה, עם כל מה שאתם צריכים לדעת על אופנת סתיו-חורף 2014.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ללא שינוי של ממש בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully