וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינוק של פי 3 במספר החרדים המחפשים עבודה

9.9.2014 / 14:51

פרסום ראשון: פחות משנה לחוק לשוויון בנטל - עלייה דרמטית במספר הגברים החרדים שפנו למרכזי התעסוקה של משרד הכלכלה. השר בנט: "הוכח שבהידברות מגיעים להישגים משמעותיים"

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

פרסום ראשון: הזוכים בפרסי אופיר לא יקבלו השנה פרס כספי. האקדמיה לקולנוע החליטה לבטל השנה את הפרס הכספי הנלווה לזכייה בטקס פרסי אופיר. בזמן שאנשי קולנוע רבים זועמים על ההחלטה וחלקם אפילו מאיימים להחרים את הטקס במשרד התרבות מגלגלים את האשמה על האקדמיה וההיפך. שגיא בן נון, כתב וואלה! תרבות על הסערה בעולם הקולנוע.

"האח הגדול" גרסת בתי המשפט: דיון בבית המשפט העליון בערעור של נהג שהורשע בהריגה שודר היום לראשונה בשידור חי, עד היום לציבור הרחב הייתה אפשרות להגיע לדיונים כל עוד לא מדובר בדיון בדלתיים סגורות. הדיון העובר היום בגרסת שמע בלבד, אך האפשרות לשדר את הנעשה באולם בית המשפט בוידאו כבר עומדת על הפרק. הילה קובו, עורכת דין שהחליטה דווקא לעסוק בעיתונות, חושבת שהדיונים בעליון לא תורמים לציבור ואם כבר מחליטים לשדר "ריאליטי משפטי" צריך להתחיל בערכאות נמוכות.

מונית לנשים בלבד כובשות את ניו יורק - האם הבשורה הפמיניסטית תגיע גם לארץ? אחרי שהצליחו במלבורן, פריז ולונדון, המוניות הוורודות, מגיעות לתפוח הגדול. הרעיון אמור לספק תחושת ביטחון לנשים שחוששות לנסוע עם נהגים גברים ולספק פתרון תעסוקתי לנשים שנהנות לשבת מאחורי ההגה. האם בקרוב נראה מוניות ורודות גם על כבישי הארץ?

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ללא שינוי של ממש במזג האוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully