וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוטף עזה נגד אשקלון: "לנו אין 'כיפת ברזל', אלא גיהנום"

31.8.2014 / 15:39

על רקע אישור התכנית הממשלתית לפיתוח היישובים הסמוכים לגדר ההפרדה מבלי לכלול בה את אשקלון, כועסים בעוטף עזה על הקריאה להשוות את התנאים. "חווינו גיהנום, קברנו אנשים. תנהגו בכבוד"

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

רגע לפני פתיחת שנת הלימודים - האם הרפורמות החגיגיות של שי פירון ייושמו? אחרי שהכריז תחת כל עץ רענן על שינויים ומהפכים בתכנית הלימודים, שר החינוך נאלץ כעת להתמודד עם קיצוץ של חצי מיליארד שקלים בתקציב משרד החינוך וחוסר ודאות לגבי עתיד התכניות המהפכניות ששיווק לפני תחילת הלחימה. רויטל בלומנפלד, כתבת החינוך של וואלה! עושה לכם סדר בבלגן - האם הבחינה הפסיכומטרית תבוטל ומה יעלה בגורלן של קייטנות בית הספר לחופש הגדול?

הזכייה המפתיעה של טל גלבוע בגמר "האח הגדול" אמש הייתה הרגע המעניין היחיד לאורך עונה שנמתחה כמו מסטיק, והתכנית לא הצליחה אפילו להוות אתנחתא אסקפיסטית בימי מבצע צוק איתן. אביעד קדרון, עורך וואלה! תרבות, על העונה הכושלת ביותר של תכנית הריאליטי, ועל האם זו תחילת הסוף של תכניות המציאות בישראל.

מהדורת וואלה! בהומאז' לתכתובת הווטסאפ בין איסמעיל הנייה לחאלד משעל: דובר צה"ל שחרר תכתובת ווטסאפ מפוברקת בין בכירי החמאס שלועגת להישגי חמאס ב"צוק איתן". המחווה של מהדורת וואלה! - יועץ תקשורת מסביר למשולש הפיקוד, ביבי, בוגי ובני, כיצד להתנהל מול הציבור והעיתונאים. ניצחנו? תלוי איך מסתכלים על זה.

התחזית: מחר ירידה קלה של הטמפרטורות, בעיקר בהרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully