וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפהפייה ואופטימית: הראיון עם דפנה בר ציון יום לפני הרצח

17.8.2014 / 15:18

יום לפני שנרצחה, המסעדנית דפנה בר ציון, דיברה בהתרגשות על העתיד ועל פתיחת המסעדה החדשה שלה. יעל לאור, כתבת האוכל של וואלה! ראיינה את המסעדנית יום לפני מותה. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

האם ישראל צריכה לחשוש מדאעש? הארגון הרצחני שמהלך אימים על המזרח התיכון הצליח להשתלט על שליש משטחי סוריה ועיראק ואפילו לגרום לאמריקנים להשיב את כוחותיהם לעיראק. מעשי הזוועה של חיילי המדינה האסלאמית גרמו אפילו לנסראללה להרגיש מאוים. גורמי מודיעין העריכו כי לדאעש יש תאים רדומים מחוץ לסוריה ועיראק וכי יש חשש שיבצעו פיגועי טרור בארצות הברית ואירופה. האם ישראל היא היעד הבא של הארגון הסוני הקיצוני?

לקראת סיום הפסקת האש: האם יש סיכוי למנוע את הירי? הפסקת האש תגיע לסיומה מחר בחצות ושני הצדדים משדרים פסימיות וטוענים כי יש סיכוי קלוש להשגת הסכם ארוך טווח. בזמן שחאלד משעל מקשיח עמדות ומתעקש על הקמת נמל ימי ופתיחת שדה תעופה, בצד הישראלי מדברים על צעד חד צדדי וחזרה לדוקטרינת "שקט תמורת שקט". במקביל, שרים מהימין בראשותו של נפתלי בנט, תוקפים את התנהלותו של בנימין נתניהו. מה האפשרויות העומדות בפני ישראל במידה והמשא ומתן יקרוס?

הסיוט של השבועיים האחרונים של אוגוסט: החום הלוהט שמצליח לגבור גם על המזגן החזק ביותר, הילדים שהופכים ממלאכים למפלצות צווחניות וגם בבירות האירופאיות אין מנוס מ"הישראלי היפה". מהדורת וואלה! במחווה שתעזור לכם להתמודד עם התקופה הקשה ביותר של הקיץ.

התחזית: היום התחממות, מחר דומה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully