וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבקר המדינה יבדוק אם ישראל הפרה את הדין הבינלאומי בעזה

13.8.2014 / 15:25

לנוכח הטענות כי ישראל הפרה את הדין הבינלאומי, הורה השופט בדימוס יוסף שפירא לבדוק את קבלת ההחלטות בדרג הצבאי והמדיני בהקשר זה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

נמל, מעברים ומזומנים: הסוגיות שמאיימות לפוצץ את המשא ומתן. הספירה לאחור לסיומה של הפסקת האש בעיצומה ועדיין לא ברור אם ניתן יהיה להגיע בקהיר להסכמות. המחלוקת שמאיימת לפוצץ את השיחות במצרים נעה סביב ארבע סוגיות עיקריות - הפלסטינים דורשים הקמת נמל תעופה ונמל ימי, פתיחה של מעברי הגבול, והעברה של משכורות לבכירי החמאס, ישראל מצידה שואפת לפירוז הרצועה. המחלוקות סביב הסוגיות זולגות גם לקבינט: שר החוץ, אביגדור ליברמן, אמר היום כי ישראל חייבת להגיע להכרעה גם במחיר של הסלמה ושר הכלכלה, נפתלי בנט, אמר אתמול "סוגיית המשכורות היא לא יותר מתשלום פרוטקשן באמצעות טרור". המשלחת הישראלית מעוניינת בהארכת הפסקת האש, הפלסטינים מאיימים כי אם לא יושג הסכם יחדשו את הירי. האם פנינו מועדות להסלמה או להסדרה?

הפוביה שנולדה אחרי צוק איתן: המבצע של החודש האחרון זרע פחד חדש בלב הישראלים - איום המנהרות. אז לפני שאתם מזעיקים את הימ"מ בגלל תלולית עפר חשודה בחצר או ילד שחופר לידכם בהתלהבות בור בחוף הים - קבלו מבט משעשע על האיום החדש שיכניס אתכם לפרופורציות.

האם הסודות שאתם מגלים ב"סיקרט" עומדים להיחשף? האנונימיות המוחלטת של אפליקציית הסיקרט מאפשרת לנו וידוי על חטאים קטנים ובלתי מזיקים לכאורה אך מהווה גם כר פורה להטחת עלבונות, השפלות והכפשות מבלי לקחת אחריות. אחרי הביקורת הקשה שהוטחה בהם מתכוונים יוצרי האפקליציה להפעיל מנגנון סינון תכנים פוגעניים. האם הם חוששים מפני תביעות? ומה אפשר לעשות אם נפגעתם?

התחזית: לילה, חם מהרגיל, מחר - עליה בטמפרטורות חם מהרגיל בהרים ולח במישור החוף.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully