וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה פיני גרשון בכלל רצה לחזור למכבי כעוזר מאמן?

12.8.2014 / 15:11

תשוקה גדולה למשחק או געגוע לאור הזרקורים? קנאה בדיוויד בלאט או רצון לעשות עוד קצת כסף? מה גרם לפיני גרשון להפוך לעוזר המאמן של מכבי תל אביב? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

המארגן הישראלי של המשט החדש לעזה: "אני ממליץ לחיל הים הישראלי, לא לירות ולא לעלות על הספינה". במסיבת עיתונאים באיסטנבול שבטורקיה הודיעו היום חברי קואליציית משט השלום כי בכוונתם להוציא עד סוף השנה משט חדש לכיוון עזה במחאה על המצור הימי על הרצועה. דרור פיילר, ישראלי ממארגני המשט, בשיחה עם מהדורת וואלה! חדשות: "ביטחון ישראל לא ייפגע על ידי משט של אנשים, אזרחים עם עזרה הומניטרית ומסר של סולידריות". במערכת הביטחון עוקבים בדריכות אחר ההכנות ל"מרמרה 2".

מחר בחצות מסתיימת הפסקת האש הזמנית בעזה, בכיר במערכת הביטחון: "כל האופציות פתוחות". בקהיר נמשכים המגעים על מתווה להפסקת אש. נכון לשעה זו המשלחת הישראלית נשארת במצרים והיא תדווח לדרג המדיני. כל הצדדים מודים שאין התפתחות דרמטית במשא ומתן ולכן אומר גורם בכיר במערכת הביטחון לאמיר בוחבוט, פרשננו הצבאי: "הכל אפשרי: הגעה להסדרה, הארכת הסכם הפסקת האש וגם פעולה קרקעית".

רובין וויליאמס לא היה רק קומיקאי גדול, אלא גם שחקן דרמה מצוין. למה שקע בדיכאון? ומה היה הסרט האחרון שלו? דורון פישלר, מבקר הקולנוע של וואלה! נפרד מאחד מענקי הוליווד.

התחזית: הלילה בהיר עד מעונן חלקית, מחר ללא שינוי של ממש בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully