וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי במשט לעזה: "קורא לצה"ל לא לעלות על האניות"

12.8.2014 / 15:13

דרור פיילר, ממארגני המשט מטורקיה, המליץ לחיל הים לא לנסות ולהשתלט הפעם על המשט והבהיר שלא יהיה ליווי צבאי של טורקיה. "נביא ספרים ותרופות, רוצים להעביר מסר של סולידריות"

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

מחר בחצות מסתיימת הפסקת האש הזמנית בעזה, בכיר במערכת הביטחון: "כל האופציות פתוחות". בקהיר נמשכים המגעים על מתווה להפסקת אש. נכון לשעה זו המשלחת הישראלית נשארת במצרים והיא תדווח לדרג המדיני. כל הצדדים מודים שאין התפתחות דרמטית במשא ומתן ולכן אומר גורם בכיר במערכת הביטחון לאמיר בוחבוט, פרשננו הצבאי: "הכל אפשרי: הגעה להסדרה, הארכת הסכם הפסקת האש וגם פעולה קרקעית".

ניתוח פשוט של שפת הגוף וההתבטאויות של פיני גרשון וגיא גודס במסיבת העיתונאים אתמול מעיד עד כמה המינוי של גרשון כעוזר מאמן מכבי תל אביב מייצר אי נוחות למאמן הצעיר גודס, ומעלה תהיות לגבי מידת ההצלחה של הזיווג המחודש. תשוקה גדולה למשחק, געגוע לאור הזרקורים, או רצון לעשות עוד קצת כסף? למה פיני בכלל היה צריך את זה?

רובין וויליאמס לא היה רק קומיקאי גדול, אלא גם שחקן דרמה מצוין. למה שקע בדיכאון? ומה היה הסרט האחרון שלו? דורון פישלר, מבקר הקולנוע של וואלה! נפרד מאחד מענקי הוליווד.

התחזית: הלילה בהיר עד מעונן חלקית, מחר ללא שינוי של ממש בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully