וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: 62% מהציבור מרוצים מתפקודו של נתניהו במבצע

7.8.2014 / 14:31

סקר שערך מכון גיאוקרטוגרפיה עבור וואלה! חדשות מצא כי בניגוד למבצעים קודמים, רוב הישראלים סבורים שצה"ל היה ערוך ללחימה. עם זאת, 74% מאמינים שהמדינה הזניחה את עוטף עזה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

תוקף הפסקת האש פג מחר - החמאס מאיים לחדש הירי: בעוד שהמשלחות של ישראל והפלסטינים מתדיינות בקהיר על הסכם קבע להפסקת האש, בחמאס מאיימים כי ברשותם מנהרות נוספות שצה"ל לא הצליח לגלות וכי הירי על ישראל יחודש מחר בבוקר. שר החוץ, אביגדור ליברמן, אמר לשר החוץ האמריקני, ג'ון קרי, כי האיום הוא לא יותר מאשר ניסיון סחיטה של החמאס במסגרת המשא ומתן. פרשן וואלה! חדשות לענייני ערבים, אבי יששכרוף, מעריך כי בהעדר הישגים, חמאס עלול לממש את איומו.

מבצע חופשה: השבוע הבא הוא ההזדמנות האחרונה שלכם ליהנות מחו"ל בזול. כבר באמצע אוגוסט המחירים מטפסים, ובראש השנה וסוכות - כבר מכפילים את עצמם. בחברות התיירות נותרו עם מלאי חבילות לשבוע הקרוב, ולכן הספונטנים ירוויחו חופשה במחיר זול יותר מבשנה שעברה. זיו ריינשטין עורך וואלה! תיירות עם המחירים לכל מי שביטל, או עדיין לא יצא לחופשה.

הגיבורים האלטרנטיביים של מבצע "צוק איתן": הם אמנם לא נלחמו בשג'עיה וברפיח, לא הזיעו בתוך המדים ואכלו לוף מקופסא, אך לא יכלנו להתעלם מהאנשים שסיפקו את הרגעים הבלתי נשכחים של המבצע - מהערבית המושלמת של האלוף פולי מרדכי באל ג'אזירה ועד לשדר המצרי שפרגן לישראל.

התחזית: בשישי ושבת צפויה ירידה קלה בטמפרטורות ומזג האוויר יהיה נאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully