וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזיגזג של ליברמן: הליכוד וישראל ביתנו מתפרקים

7.7.2014 / 15:30

האם ההודעה של אביגדור ליברמן על פירוק האיחוד בין ישראל ביתנו לליכוד מסמנת את תחילת הסוף של הקואליציה? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

פרסום ראשון: חמאס דורש את שחרור עצירי גלעד שליט תמורת הפסקת אש. בכיר בחמאס אומר היום לוואלה! חדשות כי התנאי שהציבה ישראל, "שקט תמורת שקט" אינו מספיק על מנת להגיע לרגיעה ושאם ישראל מעוניינת בהפסקת הירי עליה לשחרר את משוחררי עסקת שליט שנעצרו "ללא סיבה", לדבריו, לאחר חטיפת שלושת הנערים. הגורם הוסיף ואמר כי על ישראל לחזור להבנות שהושגו בהסכם הפסקת האש ממבצע עמוד ענן ב- 2012. בשעות הצהריים שוגרה רקטת גראד לעבר באר שבע בתגובה להפצצות לחיל האוויר בעזה במהלך הלילה. מיום רביעי שעבר נורו לעבר יישובי הדרום מעל ל- 150 רקטות.

האמנם "אין הבדל בין דם לדם"? מיד לאחר הפרסום כי מוחמד אבו חדיר נרצח בידי יהודים מיהרו קברניטי המדינה לגנות את המעשה ולהדגיש כי "רצח הוא רצח". אך המצב בשטח מוכיח שלמרות הגינוי ושליחת התנחומים למשפחת אבו חדיר, תגובת המדינה הייתה שונה בפרשת חטיפת הנערים - משיחת הטלפון של ראש הממשלה למשפחותיהם של הקורבנות, דרך בחירת המילים בהודעת הגינוי ועד להריסת בתי המחבלים.

"לא עם סגולה, סתם עם": הלם וזעזוע - אלו התגובות שנשמעות ברחבי הארץ מכך שהרצח של הנער מוחמד אבו חדיר בוצע בידי יהודים. אודי הירש, משנה לעורך וואלה!, חושב שכשמחנכים לעליונות עמנו על עמים אחרים אין להתפלא כאשר רוצחים נער ממניעים גזעניים.

התחזית: לילה מעונן חלקית ונעים, מחר ללא שינוי של ממש במזג האוויר.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully