וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנאים של חמאס לרגיעה: שחרור עצירי שליט

7.7.2014 / 15:23

בכיר חמאס שוחח עם וואלה! חדשות ואמר כי בארגון דוחים את נוסחת "שקט תמורת שקט", ודורשים כי לבד משחרור העצירים, תחזור ישראל גם להבנות עמוד ענן. "לחמאס אין קשר לחטיפת הנערים"

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

הזיגזג של אביגדור ליברמן: יו"ר ישראל ביתנו הודיע היום במסיבת עיתונאים על פירוק האיחוד עם הליכוד על רקע המדיניות "המאופקת" של הממשלה באשר לתקיפה בעזה. ליברמן ביקר את המדיניות של נתניהו וטען כי יש לשקול כיבוש מחדש של רצועת עזה בתגובה לירי הרקטות לעבר ישראל. לפני שנתיים, במהלך מבצע "עמוד ענן", הציג יו"ר ישראל ביתנו דווקא עמדה הפוכה וטען כי יש לגלות איפוק וכי "זה לא כל כך פשוט לכבוש את עזה". עמרי נחמיאס, הכתב הפוליטי של וואלה! על הזיגזוגים של ליברמן ועל המהלך שמאיים על יציבות הקואליציה.

האמנם "אין הבדל בין דם לדם"? מיד לאחר הפרסום כי מוחמד אבו חדיר נרצח בידי יהודים מיהרו קברניטי המדינה לגנות את המעשה ולהדגיש כי "רצח הוא רצח". אך המצב בשטח מוכיח שלמרות הגינוי ושליחת התנחומים למשפחת אבו חדיר, תגובת המדינה הייתה שונה בפרשת חטיפת הנערים - משיחת הטלפון של ראש הממשלה למשפחותיהם של הקורבנות, דרך בחירת המילים בהודעת הגינוי ועד להריסת בתי המחבלים.

"לא עם סגולה, סתם עם": הלם וזעזוע - אלו התגובות שנשמעות ברחבי הארץ מכך שהרצח של הנער מוחמד אבו חדיר בוצע בידי יהודים. אודי הירש, משנה לעורך וואלה!, חושב שכשמחנכים לעליונות עמנו על עמים אחרים אין להתפלא כאשר רוצחים נער ממניעים גזעניים.

התחזית: לילה מעונן חלקית ונעים, מחר ללא שינוי של ממש במזג האוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully