וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיגזוגי הטלוויזיה בפרשת החטופים

2.7.2014 / 16:50

לא רק במשטרה ובשב"כ יצטרכו לתת את הדין על ההתנהלות בפרשת החטופים, גם קברניטי הטלוויזיה הפגינו הססנות כשזיגזגו בין ההחלטה כן לשדר את האח הגדול או לא לשדר את the voice. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

יומיים לאחר גילוי גופותיהם של נתפלי פרנקל, גיל -עד שער ואייל יפרח הרשת מלאה בקריאות גזעניות נגד ערבים ודרישה לנקמה. קבוצת פייסבוק שנושאת את השם "עם ישראל דורש נקמה" קיבלה יותר משלושים אלף לייקים תוך יממה. בתוך שעות אף הצטרפו לקריאות יותר מאלף לוחמי צה"ל שפרסמו תמונות התובעות נקמה באתר 0404, חלקן בצירוף דרישות מפורשות לרצח ערבים. במקביל, כוחות הביטחון התעמתו היום עם צעירים פלסטינים במזרח ירושלים על רקע חשד לחטיפה ורצח של צעיר פלסטיני מבית חנינא על ידי פעילי ימין קיצוני. ראש הרשות הפלסטינית, אבו מאזן האשים את ישראל באחריות למותו של הצעיר וראש הממשלה, בנימין נתניהו דרש לחקור את האירוע.

קדיש של אמא: האם רחל פרנקל הפכה לסמל פמיניסטי? רחל פרנקל ריגשה אתמול רבבות של אזרחים לא רק בזכות ההספד שנשאה לזכר בנה אלא בזכות ההחלטה האמיצה שלה לומר קדיש לצד בעלה ואחיו של נפתלי. רחל פרנקל אינה האישה הראשונה שקוראת קדיש אך היא ככל הנראה הראשונה שעושה זאת לעיני המדינה כולה - האם מדובר בפורצת דרך פמיניסטית?

תופעה: חובבי הספורט שלא צופים במונדיאל: לידיעת הנשים שאינן חולקות את אהבת הכדורגל עם בני זוגן, אתן הולכות לקנא: הם אמנם צופים בכדורסל ועוסקים בספורט אך דווקא בחודש שמוקדש כולו לגביע העולם בכדורגל הם יעדיפו לקחת את נשותיהן לסרט טוב - הכירו את הגברים שאוהבים ספורט אבל לא שורפים זמן מול משחקי המונדיאל.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר התקררות קלה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully