וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדיש של אמא: האם רחל פרנקל הפכה לסמל פמיניסטי?

2.7.2014 / 16:38

אחד הרגעים המרגשים בטקסי האשכבה אתמול היה הקדיש שנשאה רחל פרנקל, אמו של נפתלי פרנקל ז"ל. מה המשמעות של צעד כזה? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

יומיים לאחר גילוי גופותיהם של נתפלי פרנקל, גיל -עד שער ואייל יפרח הרשת מלאה בקריאות גזעניות נגד ערבים ודרישה לנקמה. קבוצת פייסבוק שנושאת את השם "עם ישראל דורש נקמה" קיבלה יותר משלושים אלף לייקים תוך יממה. בתוך שעות אף הצטרפו לקריאות יותר מאלף לוחמי צה"ל שפרסמו תמונות התובעות נקמה באתר 0404, חלקן בצירוף דרישות מפורשות לרצח ערבים. במקביל, כוחות הביטחון התעמתו היום עם צעירים פלסטינים במזרח ירושלים על רקע חשד לחטיפה ורצח של צעיר פלסטיני מבית חנינא על ידי פעילי ימין קיצוני. ראש הרשות הפלסטינית, אבו מאזן האשים את ישראל באחריות למותו של הצעיר וראש הממשלה, בנימין נתניהו דרש לחקור את האירוע.

הטלוויזיה בפרשת החטופים: הססנות וזיגזוגים. בזכיינית קשת שידרו את ריאליטי האח הגדול יום אחרי הפרסום על חטיפת הנערים, ברשת הודיעו כי ישדרו את the voice כרגיל אתמול אחרי סיקור הלוויות הנערים החטופים ואז חזרו בהם, ועדיין לא ברור מה יעלה בגורלה של תכנית הסיום של רמזור, שאמורה להיות משודרת מחר. אביעד קדרון, עורך וואלה! תרבות, על הזיגזוגים של ערוצי הטלוויזיה.

תופעה: חובבי הספורט שלא צופים במונדיאל: לידיעת הנשים שאינן חולקות את אהבת הכדורגל עם בני זוגן, אתן הולכות לקנא: הם אמנם צופים בכדורסל ועוסקים בספורט אך דווקא בחודש שמוקדש כולו לגביע העולם בכדורגל הם יעדיפו לקחת את נשותיהן לסרט טוב - הכירו את הגברים שאוהבים ספורט אבל לא שורפים זמן מול משחקי המונדיאל.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר התקררות קלה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully