וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שמחפשים: הגדר לכיוון עזה פרוצה. תיעוד

25.6.2014 / 14:29

כשבועיים לאחר חטיפת הנערים, תיעוד שהגיע לוואלה! חדשות חושף איך עשרות פלסטינים חודרים לישראל דרך פרצה בגדר באזור באר שבע. גורם צבאי: "עובדים על סגירת הפרצות"

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

שביתת הרעב הסתיימה: הפלסטינים התקפלו. לאחר חודשיים של שביתת רעב ומספר שעות לאחר שהקואליציה הגיעה להסכמה על חוק ההזנה בכפייה, האסירים הפלסטינים נכנעו ללחץ וסיימו את השביתה. אבי ישככרוף, פרשננו לענייני ערבים, מסביר למה פיגוע חטיפת שלושת הנערים לא עבד לטובתם של העצירים המנהליים.

מדוע אנו נבהלים כל כך מהנשיכה של סוארז? נבחרת אורוגוואיי אמנם ניצחה אמש ועלתה לשמינית הגמר על חשבונה של נבחרת איטליה, אך מה שייחקק בזכרונם של הצופים הוא הנשיכה של החלוץ לואיס סוארז. סוארז, שנתפס בפעם השלישית בקריירה כשהוא נושך שחקן יריב, עלול למצוא את עצמו מחוץ למונדיאל. חמי אוזן, עורך וואלה! ספורט, מסביר למה התגובה שלנו לנשיכה מוגזמת. וגם: הנבחרות האירופיות שהודחו טוענות לקונספירציה.

עונת מסיבות הסיום בבתי הספר: סיוט להורים. החופש הגדול של בתי הספר היסודיים בפתח והורים רבים מקפצים ממסיבת סיום שנה אחת לשנייה. אודי הירש, משנה לעורך וואלה!, מייחל שמישהו כבר ירים את הכפפה ויגיד את האמת בפנים: המורות מחכות בקוצר רוח לחופש בדיוק כמו התלמידים, ועד ההורים לא באמת יודע לכתוב שירים מרגשים או לקנות מתנות שהמורה תשמח לקבל והטקסים האלו הם למעשה סיוט מתמשך שחוזר על עצמו מדי שנה.

התחזית: לילה בהיר, מחר התחממות נוספת והכבדה בעומס החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully