וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעיל חמאס ששוחרר בעסקת שליט נאשם ברצח קצין המשטרה בפסח

23.6.2014 / 15:17

הותר לפרסום: כתב אישום הוגש נגד אב ובנו בגין ביצוע פיגוע הירי ליד חברון, שבו נהרג ניצב-משנה ברוך מזרחי. על פי האישום, האב ביצע את המעשה והבן סייע לו לטשטש ראיות

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

מי מרוויח מחטיפת הנערים? פיגוע החטיפה והמבצע הצבאי להשבת הבנים הוריד מסדר היום התקשורתי את העיסוק בשערוריות הקשורות בכמה אנשי ציבור. תזמון החטיפה שיפר את מצבם של אותם אנשים ולכמה ימים גרם לציבור לשכוח מההסתבכות לכאורה של חבר הכנסת בנימין בן אליעזר בפרשת שחיתות, בפרשת מאיר שטרית והעוזרת, ואת פרשת ריהוט הגן של משפחת נתניהו. צפו ברשימת המרוויחים הגדולים של פיגוע החטיפה.

נשים חושפות עדויות קשות על הטרדה מינית בצבא בפייסבוק: "הוא ניסה לאנוס אותי במחסן ציוד, ציווה עליי להביא משם משהו, בא אחריי, נעל את הדלת וניסה להפשיט אותי". ניסיונות אונס, הערות פוגעניות, שירים משפילים והטרדות מיניות קשות - עמוד פייסבוק מגולל את סיפורן של נשים בשירות צבאי.

מה עושות לנו שעות השידור המשוגעות של המונדיאל? המשחק בין פורטוגל לארצות הברית שודר אתמול באחת לפנות בוקר - זה לא מנע מאלפי חולי כדורגל שרופים לראות את המשחק ולהשכים קום לעבודה יום למחרת. עיניים טרוטות, מנת יתר של קפאין ובני זוג מוזנחים - מפגעי המונדיאל.

תחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ללא שינוי של ממש במזג האוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully