וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף המונדיאל: ישראל במקום השני בעולם בקניית כרטיסים

9.6.2014 / 16:00

שלושה ימים לפני פתיחת המונדיאל והטיסות מנתב"ג לברזיל מלאות - איך הגיעה ישראל למקום השני בעולם בקניית כרטיסים למונדיאל מבלי להשתתף במשחקים וכמה תצטרכו להשקיע בשביל לצפות מקרוב בגולים של מסי? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

פואד ממשיך להסתבך: אחרי הפנטהאוז מול הים ביפו הגיעה הכספת - חוקרי המשטרה פשטו היום על סניף של בנק דיסקונט בירושלים ומצאו בה שש מאות אלף דולר במזומן בתוך כספת סודית. במשטרה בודקים אם בן אליעזר לא דיווח על כספים אלו. בראיון שנתן לוואלה! חדשות לפני כשנה הכחיש בן אליעזר בתוקף כי קיבל סכומי כסף במזומן ממי שהיה נשיא מצרים מובארק. אלדד יניב, מי שחשף בטוריו במגזין וואלה! את פרשת הדירה ביפו עם הפרשנות.

במקביל, המועמד לנשיאות, מאיר שטרית מצטרף לארבעת מתחריו וחושף את רשימת הנכסים שברשותו במסיבת עיתונאים. שטרית הצהיר על ארבע דירות בעלות של חמישה מיליון שקלים, אך מדובר בהצהרה חלקית: שטרית לא חשף את היקף נכסיה של אשתו. האם חשיפת הצהרות ההון של המועמדים לנשיאות תקבע נורמה חדשה לכל נבחרי הציבור?

מחקר חדש: תווי הפנים של הגבר בנוי לאגרופים. עוד צעד בחקר האבולוציה האנושית, ומה הקשר של אגרופים לכל זה - חוקרים מאוניברסיטת יוטה שבארצות הברית מצאו כי האופן שבו בנויים תווי פניו של הגבר הוא תוצר של התקוטטויות האדם הקדמון אחד עם השני על משאבים ועל נשים. המחקר, המתפרסם בכתב העת "ביולוג'יקל ריוויוז", טוען כי גברים קיבלו תווי פנים עבים ובשרניים המגנים עליהם.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ימשיך להיות נאה, ללא שינוי של ממש במזג האוויר.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully