וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך נראים הבתים של המועמדים לנשיאות

8.6.2014 / 15:39

בעקבות חקירתו של בנימין בן אליעזר, המועמדת לנשיאות, דליה איציק מצהירה כי ברשותה דירה שלישית וקראה ליתר המועמדים להצהיר על הונם. איך נראות הדירות של איציק, איזה מועמד גר בבית פרטי בשכונת יוקרה ומי מתגורר בבניין בלי מעלית?

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

כיצד ניתן להאשים אישה באונס? המשטרה ממליצה להעמיד לדין את האישה מקרית גת החשודה בקיום יחסי מין עם קטינים בגין עבירות של מעשה מגונה בנסיבות אינוס. חוק העונשין קובע כי ניתן להעמיד לדין על עבירות של אונס גברים בלבד. לשון החוק לגבי אונס מתייחס מפורשות למגדר וקובע כי האישה הקורבן והגבר הוא הפוגע. כיצד תגיב הפרקליטות ואיך ניתן בכל זאת להעמיד לדין אישה על עבירות אינוס?

אחרי קריירה מזהירה באירופה, יוסי בניון חוזר לקבוצת העבר שלו, מכבי חיפה. הוא שיחק עבור אימפריות כדורגל כמו צ'לסי, ליברפול וארסנל; הרוויח מיליונים ואמר כי לעולם לא ישוב לשחק בישראל ולמרות זאת בניון שב לקבוצה שהעלתה אותו על המפה. אך האם אוהדי הירוקים צריכים לחגוג? מהגיל המתקדם דרך העלות הגבוהה ועד הפלופים של ברקוביץ' ורביבו - דוד רוזנטל, סגן עורך וואלה! ספורט, על סימני השאלה סביב העסקה.

בלי פוטושופ - טרנד צילומי ההנקה של הדוגמניות: אנחנו רגילים לראות אותן מכוסות במייקאפ, לבושות במיטב בגדי המעצבים ומרוטשות לעילא. אך דוגמניות הצמרת מקדמות טרנד חדש ומפתיע - מג'יזל בונדשן ועד לנטליה וודיאנובה - כולן מצטלמות ללא פילטרים ואיפור כשהן מניקות את ילדיהן. רוני ודנאי, כתבת וואלה! אופנה על התמונות החדשות של הסופר מודלס.

התחזית: הלילה בהיר עד מעונן חלקית, מחר עלייה קלה בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully