וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב אחת הילדות שמתו בבריכה: "נגדעו בשיא פריחתן"

5.6.2014 / 15:18

הילדות שנמצאו מתות בבריכה בסביון הן קורל שרי ואור קורן בנות ה-11. הטרגדיה בסביון מצטרפת לשורה של מקרי מוות בטביעה בסביבה הביתית. כך הפכו בריכות פרטיות למלכודות מוות לילדים

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

סקר: רוב הציבור מאמין לטענת משרד האוצר ולא למשרד הביטחון. ההתגוששות של משרד האוצר ומשרד הביטחון על רקע התקציב הגיעה השנה לשיאים חדשים, עם הטחת עלבונות והאשמות הדדיות . סקר של המכון הישראלי לדמוקטיה ומכון אוונס באוניברסיטת תל אביב מצא כי הציבור הישראלי דווקא נוטה לאמץ את עמדתו של יאיר לפיד על פני זו של בוגי יעלון.

תגובת נגד לקופיקס? סצינת קפה הגורמה משגשגת. אחרי שמיצינו את הקפה בחמישה שקלים, רשתות בתי קפה בירושלים ובתל אביב מקדמות טרנד חדש לחובבי קפאין אניני טעם - תערובות של קפה גורמה מאתיופיה וקוסטה ריקה במחירים גבוהים מהממוצע. ריטה גולדשטיין, כתבת וואלה! אוכל, בדקה האם הציבור הישראלי מוכן להשקיע בקפה איכותי.

איש השבוע: אביו של החייל האמריקאי החטוף. מהזדהות עם העם האפגני, דרך לימוד שפת הפשטו ועד גידול זקן עבות כמו החוטפים של בנו. רוברט "בוב" ברגדהאל, אביו של החייל האמריקני בו ברגדהאל שנשבה בידי הטליבאן באפגניסטן, הפך לכוכב האמיתי בסיפור השיבה של בנו.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ירידה בטמפרטורות והן תהיינה נמוכות מהרגיל בעונה, בשבת דומה. סיכוי לטפטוף במהלך סוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully