וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכבוד לחנה מרון: בזכות התיאטרון או בגלל קרובים קרובים?

1.6.2014 / 15:30

מדינה שלמה הרכינה ראש לאחר מותה של השחקנית חנה מרון, שעיקר פועלה היה על במות תאטרון. האם מותה היה זוכה לסיקור נרחב לולא התפקיד המיתולוגי בטלוויזיה? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

שוויון בנטל, גרסת יש עתיד: לאחר שקיבלו החלטה לא לתמוך בחבר הכנסת בנימין בן אליעזר מכיוון שלא הצביע בעד חוק השוויון בנטל, במפלגת יש עתיד החליטו לתמוך דווקא במועמדת דליה איציק, שכלל לא שירתה בצבא ולא עשתה שירות לאומי. עמרי נחמיאס, הכתב הפוליטי של וואלה!, על המהלך המשונה של המפלגה.

האם צרפת הופכת ל"בירת הטרור" של אירופה? המשטרה הבלגית עצרה היום חשוד בפיגוע במוזיאון היהודי בבריסל - אזרח צרפתי ממוצא צפון אפריקאי שהתאמן לצד חיילי ג'יהאד בסוריה. בנוסף, מתרבים קווי הדמיון בין הפיגוע בבריסל לבין זה שנעשה בבית ספר יהודי בטולוז במרץ 2012. ארגון יורופול חושף נתונים מדאיגים על עלייה בפעילויות טרור של קיצונים בצרפת. מתוך 152 אירועי טרור 63 קרו בשטחה של צרפת. האם המדינה הופכת לחממה של קיצונים איסלאמיים?

פסיכיאטר על פרשת המין בדרום: נזק פסיכולוגי של שנים לנערים. התפרצויות זעם אלימות, סף גירוי מיני נמוך, פגיעה ביכולת ליצור קשרים אינטימיים ואפילו סבירות להפוך לעברייני מין - ד"ר אילן רבינוביץ' על פוטנציאל הפגיעה הנפשית בקרב הנערים המעורבים בפרשת המין בקריית גת.

מי הזיז את הגבינה המסריחה שלי: מתכננים ערב גבינות ויין בחג שבועות? תתכוננו לשבור את קופת החיסכון. ריטה גולדשטין כתבת וואלה! אוכל מסבירה למה צריך משכנתא בכדי ליהנות מביס של גבינות משובחות - אותן גבינות שבאירופה קונים בסופר מרקט.

התחזית: הלילה בהיר עד מעונן חלקית. מחר מעונן חלקית עד נאה, ללא שינוי ניכר בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

  • עוד באותו נושא:
  • חנה מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully